Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke effektanlegg når sykkelen gjør greie 120 km/t uten da.

Den gjør greie 130-140 uten :) Jeg har vurdert å ta det av, men får se om jeg gidder. Tror jeg bare lar den stå i vinter, og heller gjør det når jeg får lappen.

Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra :)

Så du har satt på effektanlegg, ja?

Nei.

Forrige eier har :whistle:

Blir dyrt om du blir tatt.

spørs da helt på personen som "tar" deg

og sk!ppy, de kan ta sykkelen når de stopper deg å få den kontrollert, da er det ikke like kjekt :ph34r:

De kan ikke ta sykkelen uten min tillatelse, eller rettskjennelse. Vis meg gjerne hvor det står.

15 hester ekstra my ass... Har du noe tester på det eller?

Ca. 100% økning bare ved bytte av potte isåfall... :roll:

Nei, det er litt feil, fordi aprilia rs har originalt 34 hester. De er trimmet ned, så det som EGENTLIG er originalt fra fabrikken er noe som kalles FP anlegg, men med originalt anlegg er det trimma ned så mye, og dette anlegget er noe tilsvarende fp anlegg, men gir mer på toppdraget ;)

Effektanlegg gir en god del ekstra HK. Hvordan, er jeg litt usikker på. Anlegget sluker jo også bensin.

Samt at det er unødvendig på en 125cc.

Dette er mer originalt, får den til å gå renere òg :)

Lenke til kommentar

Helt sinnsykt awesome! :grin:

Fløyet FIB i flere timer, dere aner ikke hvordan det er, å fly 1 000 for over vannet, mens dere titter ned på de små båtene :wee:

Det føles som alt er veldig nært, akkurat som om man føler man kan ta på de "små" holmene rundt omkring

Lenke til kommentar

Sopranos over Entourage over any time ja, ikke alle episodene som er gode, men det gjelder så og si alle serier.

Men at Sopranos er en genial serie....er det null tvil om :love:

Men serier og filmer så har det med smak og gjøre og man kan ikke si det og det er feil.

Men synd at du syns den var kjedelig :cry:

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

15 hester ekstra my ass... Har du noe tester på det eller?

Ca. 100% økning bare ved bytte av potte isåfall... :roll:

De bruker å plombere eksosanlegget så du går ned i antall HK.

Tar du bort plomberinga så får du mere HK. Effekt annlegg i seg selv gir ikke mye økning

Lenke til kommentar

Har akkurat gjort ferdig episode 10 av Sopranos, herregud for en drittkjedelig serie. :( Blir nok heller Entourage, da.

The Sopranos er jo dritbra. Sikker på at det er det du har sett da?

Lurer selv på om jeg skal begynne på Mad Men i kveld eller om jeg skal se en film.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...