Bytex Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jepp fordi du spiller mot folk som pugger riktig build order og slikt, istedet for en mindless AI. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Bytex: Mhm. Det har du faen meg helt rett i. Må lære meg det der. I SP klarer man seg jo utmerket med en liten hær og et ordentlig forsvar rundt basen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Trenger ikke effektanlegg når sykkelen gjør greie 120 km/t uten da. Den gjør greie 130-140 uten Jeg har vurdert å ta det av, men får se om jeg gidder. Tror jeg bare lar den stå i vinter, og heller gjør det når jeg får lappen. Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra Så du har satt på effektanlegg, ja? Nei. Forrige eier har Blir dyrt om du blir tatt. spørs da helt på personen som "tar" deg og sk!ppy, de kan ta sykkelen når de stopper deg å få den kontrollert, da er det ikke like kjekt De kan ikke ta sykkelen uten min tillatelse, eller rettskjennelse. Vis meg gjerne hvor det står. Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra 15 hester ekstra my ass... Har du noe tester på det eller? Ca. 100% økning bare ved bytte av potte isåfall... Nei, det er litt feil, fordi aprilia rs har originalt 34 hester. De er trimmet ned, så det som EGENTLIG er originalt fra fabrikken er noe som kalles FP anlegg, men med originalt anlegg er det trimma ned så mye, og dette anlegget er noe tilsvarende fp anlegg, men gir mer på toppdraget Effektanlegg gir en god del ekstra HK. Hvordan, er jeg litt usikker på. Anlegget sluker jo også bensin. Samt at det er unødvendig på en 125cc. Dette er mer originalt, får den til å gå renere òg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Aprilia RS er plombert ned, så et effektanlegg hjelper jo. Men 4 taktere er det ingen vits med effektanlegg annet enn grommere lyd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Og da var man hjemme fra en flott tur til Kristiansund, nedover Atlanterhavsvegen og over Aure hjem. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 God kveld folkens, hvordan har søndagen vært? Wow, lenge siden jeg har postet her... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Tar kveld snart, skal bare se "Brothers & Sisters" med dama før jeg legger meg. I morgen tidlig bærer det til Helsingfors for å treffe noen kompiser. Det blir skøy! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Helt sinnsykt awesome! Fløyet FIB i flere timer, dere aner ikke hvordan det er, å fly 1 000 for over vannet, mens dere titter ned på de små båtene Det føles som alt er veldig nært, akkurat som om man føler man kan ta på de "små" holmene rundt omkring Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har akkurat gjort ferdig episode 10 av Sopranos, herregud for en drittkjedelig serie. Blir nok heller Entourage, da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 kvifor gadd du 10 episodar da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Sopranos over Entourage over any time ja, ikke alle episodene som er gode, men det gjelder så og si alle serier. Men at Sopranos er en genial serie....er det null tvil om Men serier og filmer så har det med smak og gjøre og man kan ikke si det og det er feil. Men synd at du syns den var kjedelig Endret 5. september 2010 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har akkurat gjort ferdig episode 10 av Sopranos, herregud for en drittkjedelig serie. Blir nok heller Entourage, da. Entourgae er heller ikke så veldig artig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra 15 hester ekstra my ass... Har du noe tester på det eller? Ca. 100% økning bare ved bytte av potte isåfall... De bruker å plombere eksosanlegget så du går ned i antall HK. Tar du bort plomberinga så får du mere HK. Effekt annlegg i seg selv gir ikke mye økning Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har akkurat gjort ferdig episode 10 av Sopranos, herregud for en drittkjedelig serie. Blir nok heller Entourage, da. The Sopranos er jo dritbra. Sikker på at det er det du har sett da? Lurer selv på om jeg skal begynne på Mad Men i kveld eller om jeg skal se en film. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Æsj..... Min MP3-spiller har fått seg en tur i vaskemaskinen, med vask. Noe jeg kan regne med å kunne beholde? Eller hva burde jeg gjøre for å redde den, annet enn å tørke? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Æsj..... Min MP3-spiller har fått seg en tur i vaskemaskinen, med vask. Noe jeg kan regne med å kunne beholde? Eller hva burde jeg gjøre for å redde den, annet enn å tørke? ta ut batteriet og sett ovnen på 50 grader så lar du den ligge i et par timer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Yay! Jeg har fått billetter til Tom McRae i oktober. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Waaazz uup Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Waaazz uup Jeg vurderer å bli gartner. Fant en svensk side med masse fine frø. 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Rockebandet Ændal på spotify!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg