Vertical^ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Rå sykkel. Eneste er at potta får den til å se så pinglete ut Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ingen av mine biler er vasket på et par uker. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra Så du har satt på effektanlegg, ja? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg har ingen biler eller mopeder. Slipper sånt når jeg bor rett 300m unna jernbanestasjonen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg vasket bilen min i sommer. Før det var det kansje et halvår siden eller noe. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra Så du har satt på effektanlegg, ja? Nei. Forrige eier har Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det regnet en gang i forrige uke så ikke så lenge siden jeg vasket bilen min Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Dritforum. Er jo feil med det hver dag Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det regnet en gang i forrige uke så ikke så lenge siden jeg vasket bilen min Du vet at etter regnvær så bør du vaske bilen snarest for å få skylt bort rester av sur nedbør? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra Så du har satt på effektanlegg, ja? Nei. Forrige eier har Blir dyrt om du blir tatt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 4200 kr. Men på lettsykkel MÅ du på visning, og da får du tid til å bytte til originalt. Og jeg blir neppe tatt før neste år, iom. at jeg ikke har lappen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det regnet en gang i forrige uke så ikke så lenge siden jeg vasket bilen min Du vet at etter regnvær så bør du vaske bilen snarest for å få skylt bort rester av sur nedbør? Fullstendig klart over det, men bilen min går på siste verset om dagen så orker ikke styre med vask. Har ikke klarlakk på panseret, ene skjermen har jeg retta med slegge. styling på ene siden er knust etter utforkjøring i vinter. Så det er ikke så veldig nøye Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Trenger ikke effektanlegg når sykkelen gjør greie 120 km/t uten da. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra Så du har satt på effektanlegg, ja? Nei. Forrige eier har Blir dyrt om du blir tatt. spørs da helt på personen som "tar" deg og sk!ppy, de kan ta sykkelen når de stopper deg å få den kontrollert, da er det ikke like kjekt Endret 5. september 2010 av Balli Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvor står det at de har rett til å beslaglegge kjøretøyet for å få det kontrollert? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Det er mye mulig, men den potta gir meg rundt 15 hester ekstra 15 hester ekstra my ass... Har du noe tester på det eller? Ca. 100% økning bare ved bytte av potte isåfall... Endret 5. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Effektanlegg gir en god del ekstra HK. Hvordan, er jeg litt usikker på. Anlegget sluker jo også bensin. Samt at det er unødvendig på en 125cc. Endret 5. september 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Effektanlegg gir en god del ekstra HK. Hvordan, er jeg litt usikker på. Anlegget sluker jo også bensin. Samt at det er unødvendig på en 125cc. Det kan gi litt, men ikke 100% etter det jeg er kjent. Og anlegget sluker ikke spesielt mye mer bensin, det gjør den først når du bytter/modifiserer dysa. Endret 5. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Opplevde selvsagt de nederlagene da jeg våget meg ut på battle.net for å spille mot en bekjent. Faen. Må lære meg å spille online. Klarer meg utmerket i SP, men å spille online er så jævla annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg