Nopros Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Bananfluer overalt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kaster litt mat ja, men hvor kommer de fra? De må jo ha vært en plass før de begynner å godte seg i mitt paradis? Dem legger egg i enden av bananskallene, og hvis bananskallene blir liggende for lenge, klekkes dem. Lækkert ja! Nå fikk jeg jammen meg lyst på banan... Naaaat Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nå kan alle de som bruker bananer til noe annet enn og spise revurdere det :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Men jeg har jo ikke hatt bananer i søppelkassen min. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg kan tippe et par plasser du har hatt en banan Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nå kan alle de som bruker bananer til noe annet enn og spise revurdere det Tror ikke det er et problem for de jeg tror du tenker på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Spørs hvor lenge den er i det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg kan tippe et par plasser du har hatt en banan Sier du rompa til en annen gutt så slår jeg. Det får bli med et internett-slag da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 eeeeewww. Men jeg liker ikke bananer så er ikke plaget av slike fluer heldigvis. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Aleks: Er du som sier det..ikke jeg, så du avslørte deg selv der Yupp Gypsy...EEEEEWWWW Endret 5. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Aleks: Er du som sier det..ikke jeg, så du avslørte deg selv der Yupp Gypsy...EEEEEWWWW *internet-punch*! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Spørs hvor lenge den er i det Gladplast anyone ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Årets film: http://www.youtube.com/watch?v=hIxcVzwLR1k Kanskje ikke årets film, men morsom...ja Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Den blir awesome ja. Noe annet som er awesome er drømmer. I natt brukte jeg kokain for å finne de 2 sauene mine jeg skulle ha til lunsj. Drømmene mine liker å være litt for kreative av og til^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 :!: Hmm, trodde det var vanlig jeg..... :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Altså jeg brukte ikke kokain. Jeg lovte ut kokain til de som greide å finne sauene mine. Men å prøve narkotika i drømmer kan være interessant. Må prøves. Nå har jeg endel å prøve ut da. Skal gro helsjegg, dop også har jeg lyst til å reise til månen og sende månen i en gigantisk kollisjon mot jorden. Er nok ikke helt god nok til å gjøre den siste enda da men. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Portal 2 coop...bring it Demo fra PAX: http://xbox360.ign.com/articles/111/1118382p1.html Endret 5. september 2010 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 blir bra når det kommer ut ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gleder meg til det der ja, spille det med madammen og MASSE krangling :!: "Du hører jo ikke hva jeg sier til deg jo".." jeg gjorde jo det for fa.. nettopp" :!: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ser tøft ut. *Glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg