TheKims Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vil spille høy musikk gjennom headsettet mitt, men den h******** Asusen suger balle. Alt er på maks å har satt winampen på +12db, enda er det lavt å nesten ingen bass. Kobler jeg headsettet til telefonen kan jeg sikkert spille dobbelt så høyt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 da kom jeg hjem etter en fest av alle ting grattis med dagen til mikkel rev! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Da satt man her mens man er på utested av alle ting, minn meg på å drite i det neste gang og heller bli hjemme... dette er bare leit -__- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) GRATULERER MED DAGEN MIKKEL Endret 4. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Flere enn meg som har savnet denne funksjonen? https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats&do=who&t=877073 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Treffe asfalten på magen i 40km/t er ikke behagelig bare så dere vet det! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Latt vinduene stå oppe i hele kveld. Var 3 grader ute ilfg. bilen. Sjekka tempen her inne på rommet, 11.5 grader. OH MY GOD. KALDT. Da er det bare å krype under dyna.. Natta. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg vurderer tatovering... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg vurderer tatovering... Du er ikke den eneste! Hva vurderer du? Jeg venter forsåvidt på svar fra Elecric Linda Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg vurderer tatovering... Du er ikke den eneste! Hva vurderer du? Jeg venter forsåvidt på svar fra Elecric Linda Et lite rådyr. Vet bare ikke helt hvor jeg skal ta det. Vil kunne se det. Helst ha på underarmen. Men der føler jeg det er best med tekst. Kanskje jeg skal ta begge deler. Hehehe. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gratulerer med dagen Mikkel HURRA HURRA HURRA +1. Jeg er lat. + enda en for at jeg også er lat Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Som feiring av Mikkel sin bursdag, right, så kjører jeg på med den første Crocodile Dundee filmen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg feirer den med å danse *danse* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Faen og! Jeg sov jævlig dårlig i natt ... Ikke fordi jeg gleda meg til i dag men fordi jeg skal i vei og se på ny bruktbil i mårra Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er det umulig å se hvor mange videoer jeg har satt på Youtube brukeren min? Det gikk før, men nå vet jeg ikke hvordan jeg finner fram. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 FUUUUUUUUU!!!!! Har begynt å få artifacts på PCen (XFX GTX285) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 hvis det er på pc'n er det ikke noe å bry seg om, er dog ikke noe morsomt hvis det er på skjermen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gratulerer med dagen, Mikkel Feirer dagen med å sette på Pitch Black! 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 pitch black= genial film Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg feirer dagen med sopp-plukking, fisking, kake eting oooog nødslakt av Dagros Stakkars Dagros har melkefeber. Takk til alle dere som sendte hilsning på facern! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg