xersess Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 blæ. krangel på diskusjon no? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 synes det var verdt det i dag ivartfall Så utrolig fint for deg. Gratulerer så mye. Er det bare meg som syntes stemningen er litt amper her inne? Er det meg du sikter til? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 stfu. noken som har noke kult å fortelle i fra ein valentines dag, som er i dag Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Alastor skylder meg enda en fjerning av 4880 innlegg! Krangel.no goes where? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 stfu. noken som har noke kult å fortelle i fra ein valentines dag, som er i dag Jeg fikk kort i går allerede, fordi han ikke regnet med at posten gikk så raskt her i gokk ( gokk, du liksom. ). Var utrolig kos. Ellers har det ikke skjedd noe action. Skulle egentlig ha feira med venninna mi, men det gikk ikke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Xersess: Jeg har ikke fått noen brev. Ei heller noen roser. Har heller ikke gitt noen, da det ble slutt med meg og eksen min for ganske nøyaktig to uker siden. Veldig lite spennende, med andre ord. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk kort i går allerede, fordi han ikke regnet med at posten gikk så raskt her i gokk ( gokk, du liksom. ). Var utrolig kos. Ellers har det ikke skjedd noe action. Skulle egentlig ha feira med venninna mi, men det gikk ikke.Jeg vet at det tar 2 dager med brev til nordland enkelte ganger. Jeg fikk en lang og fantastisk koselig mail. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er det meg du sikter til? Kaaanskje? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 pent. ser ut som eg startet ein bedre diskusjon her no Eg fekk eit kort med ein god setning fra all i klassen på ein sms og eit anna kort fra ei/ein anonym Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg vet at det tar 2 dager med brev til nordland enkelte ganger. Jeg fikk en lang og fantastisk koselig mail. Og hvem har sagt at nordland er gokk? Hæ? HÆ?! xD Kaaanskje? Ante meg. pent. ser ut som eg startet ein bedre diskusjon her no Eg fekk eit kort med ein god setning fra all i klassen på ein sms og eit anna kort fra ei/ein anonym Det hørtes veldig kos ut. Og diskusjonen er da fin så lenge.. nja. Glem det. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hehe jaja. det skal bli kos med vinterferie, spessielt med tanken på at det er påskeferie 2 veker etterpå igjen. i alle fall for meg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) hehe jaja. det skal bli kos med vinterferie, spessielt med tanken på at det er påskeferie 2 veker etterpå igjen. i alle fall for meg Vinterferie, ja. For meg blir det bare ekstra lang påskeferie. Halve tida på hytta og halve i Oslo. Liten tvil om hva jeg gleder meg mest til. Hva skal du bedrive i ferien? Endret 14. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har vinterferie og påskeferie i ett. Ferie først om en måned =/ It sucks. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja, vinterferie imorra . Jeg som skal på lan og greier, jepp, blir gøy! Kanskje vi får kjøpt oss russebil iløpet av påskeferien og . Dagstur til Bergen og tilbake Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 18 års bursdagsfest på lørdag til min bror! ellers skal eg nok jobbe, og kanskje på hyttetur/støl. hytte hører med i ferier, men alpinbakker det gidd eg ikkje Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 får ikke vinterferie i år.. (teite jobb) men skal besøke Ida3 i påsken da og selvfølgelig L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dagstur til Bergen og tilbake Heeeeei. *smiletil* Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Blir spennende å se om tråden runder 2000 sider. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Blir spennende å se om tråden runder 2000 sider. Om? Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg