svelemoe Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Alt for stille på forumet i kveld... Har folk fått seg eit liv eller? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vi har vel kanskje snakket om alt som er å snakke om Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vi er bare tragiske. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kristiansund er kjedelig når man ikke kan drikke, og ikke har råd til å gå ut. Samt at dette hotellet ligger litt utenfor sentrum også. *kjede seg på hotellrommet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kristiansund er kjedelig når man ikke kan drikke, og ikke har råd til å gå ut. Samt at dette hotellet ligger litt utenfor sentrum også. *kjede seg på hotellrommet* + er der med mamman sin. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Siden dere er så kjedelige skal jeg ta en liten rydderunde her hjemme. Ikke så veldig rotete her, men finner sikkert noe som kan flyttes på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Da dro Petter. Alltid koslig besøk det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Siden dere er så kjedelige skal jeg ta en liten rydderunde her hjemme. Ikke så veldig rotete her, men finner sikkert noe som kan flyttes på. Flytte rot i fra en plass til annen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Siden dere er så kjedelige skal jeg ta en liten rydderunde her hjemme. Ikke så veldig rotete her, men finner sikkert noe som kan flyttes på. Flytte rot i fra en plass til annen? Er ikke det definisjonen på rydding? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er ikke det definisjonen på rydding? Jo forsåvidt.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Der hadfde den bitchen dratt ja. HVORFOR må foreldrene våre være så gode venner? Helvette. Overdreven bruk av parfyme, sminke og annen dritt. Jeg vil ikke ha noe med ho å gjøre! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hit N' Run for faen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Gratulerer med dagen Mikkel HURRA HURRA HURRA Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Mikkel Rev, satt og skrev, over bursdagskaken. Så falt han, med rumpa først, vi har ikke sett maken. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ni personer mistet livet da et småfly med fallskjermhoppere styrtet i et populært turistområde på vestkysten av New Zealand lørdag. KUNNE DÆM FØR FAEN IKKJE BÆRE HA HOPPA UT? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ni personer mistet livet da et småfly med fallskjermhoppere styrtet i et populært turistområde på vestkysten av New Zealand lørdag. KUNNE DÆM FØR FAEN IKKJE BÆRE HA HOPPA UT? Det gikk sikkert så fort at dem ikke rakk å gjøre klar fallskjermer, eller åpne luken, hvis flyet plutselig gikk rett nedover. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fallskjermer funker vel heller dårlig under 1000 meters høyde også? Og det er vel kanskje ikke akkurat DET de tenker på når flyet styrter "Å hei og hopp, jeg må kle på meg ryggsekken, åpne døren og hoppe ut!" Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Gratulerer med dagen Mikkel HURRA HURRA HURRA +1. Jeg er lat. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Wth, jeg var innom oslos største bokhandel i dag, og spurte etter Stephen Hawkings-bøker. Men de hadde ikke en ENESTE EN, fordi visstnok de ikke var oversatt til norsk..men de hadde jo en drøss andre science-bøker på engelsk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det står og at flyet begynte å brenne rett etter det tok av, så det kom seg sikkert ikke så høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg