Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ikke si at du ser på MGP jr? Jeg klarte ikke å se på mer enn 10 sekunder før jeg bytta kanal jeg. :!: Switcher når det er reklamepause på Viasat 4. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg sitter å hører på Norsk cøntry og ser etter ny skrotkjelke... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Da har jeg tryna på longboard, ikke skateboard! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 DU FAILA! yes I did Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 JEG faila. Hvorfor? Vel, jeg drakk så mye kaffe og te på jobb at jeg endte opp med kaffesjokk i går kveld. Hadde en helt ekstrem utro i kroppen, og skalv konstant. Prøvde å sove, men følte meg for uvel. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Lurer på om jeg skal ha spill Pc, Xbox 360 eller Ps3 Pc spill er jo billigere en konsoll spill, Xbox har knall god spake å er mindre og billigere enn Pc, Playstation er penest av alle, støyer minst å har Gran turismo Dobbel Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 JEG faila. Hvorfor? Vel, jeg drakk så mye kaffe og te på jobb at jeg endte opp med kaffesjokk i går kveld. Hadde en helt ekstrem utro i kroppen, og skalv konstant. Prøvde å sove, men følte meg for uvel. Koffein er angst fremkallende. Prøv deg med litt koffein fri kaffe i mellom. Jeg drikker 3-4 kopper vanlig kaffe om morgenen å bytter om til koffein fri på kvelden. Eller sitter jeg å akkurat som deg. Kvalm og skikkelig urolig. Det som hjelper er masse vann med noen sitron dråper i. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg blir 21 i mårra! OG ALLE SOM GLEMMER MEG SKAL BRENNE I HEILAG ILD TIL VERDA GÅR UNDER! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg blir 21 i mårra! OG ALLE SOM GLEMMER MEG SKAL BRENNE I HEILAG ILD TIL VERDA GÅR UNDER! Mikkel du er allerede glemt du Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg blir 21 i mårra! OG ALLE SOM GLEMMER MEG SKAL BRENNE I HEILAG ILD TIL VERDA GÅR UNDER! Slutt nå å voldta capslocken du. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Hjemme etter en fantastisk dag med utrolige koselige personer. Endret 4. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Var så stille her i kveld. Har alle andre et liv? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Du ba meg dra til fanden meg capsen. Da får du det du ber om... STILLHET! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 noen her vil at en av gjestene sine kan dra til helvette, evt hjem Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Dessverre.. Eneste grunnen til at jeg er hjemme er at jeg har drevet på med sykkelen i hele dag/kveld Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hva vil dere si er en sær svigermor? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Var så stille her i kveld. Har alle andre et liv? Tja, er jo lørdag så er vel en del ute. Har spist nydelig sushi ogufortreffelig pizza i dag. Samt kjøpt to sesonger av Mad Men og filmen Laputa: Castle In The Sky. Beste dagen jeg har hatt på veldig lenge. Endret 4. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hva vil dere si er en sær svigermor? En som spør om å få suge svigersønnen Ja har opplevd det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Du ba meg dra til fanden meg capsen. Da får du det du ber om... STILLHET! Tøysekopp. I did not. Hva vil dere si er en sær svigermor? En som gir deg truser som ikke passer henne, og halvtomme flasker med billig parfyme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg