Sidious Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvor mye må man ut med for en relativt bra spill-PC nå for tida? Ikke nødvendigvis det beste utstyret som er å oppdrive, men likevel noe som holder ei stund fremover. Får man noe brukbart for 12000? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Går det ann å fjerne reklamene her? Lufthansa er i veien for undermenyene. Ja det gjør det. På firefox bruker du bare en add-on som heter addblockplus Endret 4. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 I Foccacia brød er det vanlig med oliven og/eller soltørkede tomar samt krydder. Men er det noe annet man kan ta på som er godt? Tenkte da hovedsakelig ikke på krydder, men av typen oliven, eller andre ting du kan ta på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Jommen var det ikke en Petter som stakk hodet sitt inn døra^^ Endret 4. september 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvitløk! Vanlig løk, rødløk, sjalottløk, hvitløk osv? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vanlig løk, rødløk, sjalottløk, hvitløk osv?Spørs hva du liker. Selv er jeg utrolig glad i rødløk. Rødløk og frisk tomat! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 damn den fisken smakte digg! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kjenner jeg blir lettere provosert når kompisen min går på byn med falsk legitimasjon når han selv er 18 om 3 uker. Latterlig med falsk ID, latterlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg har blitt gal! Jeg har lyst å pugge matte nå! Damn you geekyfying school! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg har blitt gal! Jeg har lyst å pugge matte nå! Damn you geekyfying school! HVA? Nesten samme med meg, bare historie. Gresk og romersk mytologi = lovelovelove, ELSKER hele historiefaget! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Jeg er nødt til å ta R1 som privatist og studerer det på eget ansvar! Plutselig fikk jeg utrolig lyst til å studere matte! Jeg som hatet matte i alle år! Edit: Åja! Glemte jeg å nevne at jeg sa nei til å stikke på fest fordi jeg måtte pugge? Endret 4. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fy faen! Jeg spiste ALT for mye middag . ICH HABE DAS VONDT I MAG1! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Da har man sett Petter skate og. Hmm.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 mikkel: poisen fisk ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Aleks: Nicht! Vi spiste elg! Speaking of elg... Jeg fikk plass på jaktlaget til stefattern . Jakt om 3 uker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hahahahahahahahahahahahahahahhahaha gutt med hockeysveis på nrk1. :dribble: Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ikke si at du ser på MGP jr? Jeg klarte ikke å se på mer enn 10 sekunder før jeg bytta kanal jeg. :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hahahahahahahahahahahahahahahhahaha gutt med hockeysveis på nrk1. :dribble: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg