Yavel Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Klart å få øyekatarr, igjen... FML. dakar håper du er glad i å smøre krem på øynene får det er fryktelig vanskelig Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hmm, en kompis fikk herpes på øyet en gang på jobb. Han mente han kjente noe dette ned i øyet også begynte det å bli hovent, og plutselig var det bare herpes iflg legen. Hva jobber han som og hvor datt denne tingen ned frA? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hmm, en kompis fikk herpes på øyet en gang på jobb. Han mente han kjente noe dette ned i øyet også begynte det å bli hovent, og plutselig var det bare herpes iflg legen. han går virkelig etter felles tøsene på byen altså :O type: er dette hode stort nok får deg :O Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Aldri hatt det før, hva går det ut på? Slik ser øynene dine ut under perioden. Samt har du verk som kommer ut av øyekroken, og å se på sterke farger er smerte nok. Og ikke glem morgentimene med sammenklistret øyenlokk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hvordan får man øyekatarr? Tante sier alltid at hunden ikke må ligge for lenge ute på bakken når det er kaldt, da får den blærekatarr. Endret 3. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Slipper å kjøpe røde linser for gøy med andre ord. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Og du kan leke Dracula på kostymefest uten å kle deg ut! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Og du kan ha øyekatarr uten å få det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Aldri hatt det før, hva går det ut på? Slik ser øynene dine ut under perioden. Samt har du verk som kommer ut av øyekroken, og å se på sterke farger er smerte nok. Og ikke glem morgentimene med sammenklistret øyenlokk! Hadde det selv i forrige uke. Var helt jævlig. Kunne dra av gule hinner fra innsiden av øyelokka. Og tårene mine var gule. Måtte smøre rundt øyet med vaselin for å hindre at det blei alt for sårt siden det rant hele tida. Dama ville absolutt at jeg skulle dra til legen, men jeg som regel så går det over av seg selv så jeg gav faen og lå heller med kald klut på øyet. Hvordan får man øyekatarr? Tante sier alltid at hunden ikke må ligge for lenge ute på bakken når det er kaldt, da får den blærekatarr. Øyekatarr er egentlig bare et annet ord for øyeinfeksjon. Så du må være utsatt for smitte på en eller annen måte. Det kan være bakterielt eller viralt. Som oftest er det bakterielt og da går det som regel over av seg selv i løpet av maks en uke. Er det viralt så kan det vare en del lenger. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hadde det selv i forrige uke. Var helt jævlig. Kunne dra av gule hinner fra innsiden av øyelokka. Og tårene mine var gule. Måtte smøre rundt øyet med vaselin for å hindre at det blei alt for sårt siden det rant hele tida. Dama ville absolutt at jeg skulle dra til legen, men jeg som regel så går det over av seg selv så jeg gav faen og lå heller med kald klut på øyet. Du veit du kan få salvar og diverse middel (ingen pillar dessverre ) mot slikt? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Og Norge er med i EM ! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvorfor skal jeg gå til legen når det gikk over av seg selv? Tok ikke en uke en gang før jeg var helt fin. Gidder ikke dra til legen og få antibiotika-salve f.eks. og bidra til økningen av resistente bakterier om jeg ikke er nødt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Woo! Ghost på TV2 Zebra. ^^ Nå popper jeg straks kveldens siste pille og leser "Øya" av Victoria Hislop til jeg sovner. Kristiansund i morra om jeg føler meg i god nok form. ^^ Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 nam nam <3 =) ska'n bruke dette på da ?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 NES, et par spaker og så mange spill du kan få tak i. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg kan godt hjelpe deg å bruke dem hvis du vil Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) nam nam <3 =) ska'n bruke dette på da ?? *bilde* Endret 4. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 det hadde vært noe det! også sega med sonic! omg jeg spillte det spillet ihjæl som liten. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 30 lapper om jeg telte riktig? Skal selv svi av 40 lapper imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg