Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sett i BD spilleren? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sett i BD spilleren? Ja, den ligger ikke der heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Få folka på 4chan til å tro at den har kastet en valp i elva så finner de den fort. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har en grusom følelse av at den ligger i den lille sprekken under en av DVD-hyllene, som er stappfulle og skrudd fast til veggen. *hente skrujern* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Om nom, spise sushi i Oslo på Nodee i morgen. Hyggelig selskap, hyggelig by, og virker som en trivelig restaurant. Gleder meg! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvorfor skal du til oslo må jeg spørre? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvorfor skal du til oslo må jeg spørre? Fordi man kan spise sushi der. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du skal til oslo for å spise sushi..? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det medfører riktighet. Samt handle litt småting og møte folk derfra. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har en grusom følelse av at den ligger i den lille sprekken under en av DVD-hyllene, som er stappfulle og skrudd fast til veggen. *hente skrujern* Helt febrilsk jo. Ser for meg det roterommet med masse ødelagte møbler, etc. Ta bilde av rommet når du har finni cden. Må se om bildet i hodet mitt er likt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Jeg har en grusom følelse av at den ligger i den lille sprekken under en av DVD-hyllene, som er stappfulle og skrudd fast til veggen. *hente skrujern* Helt febrilsk jo. Ser for meg det roterommet med masse ødelagte møbler, etc. Ta bilde av rommet når du har finni cden. Må se om bildet i hodet mitt er likt. Fant ikke skrujern, så jeg tok en tynn trepinne for å kjenne om det var noe under der. Kjente ingenting. Edit: Har litt dårlig samvittighet nå. Føles som om jeg har sviktet Woody, Buzz Lightyear, Herr Potethode og resten av gjengen. Endret 3. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 http://www.game.no/acatalog/Half_Life_2_Episode_3_PC_PC.html Wtf ???? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 WHAT THE FUCK ?!?!?!?!ONEONE!!!EONEO!EN!ENE!NE!NSPRØTSMSDPFÅALKFWAL!!!!???? mener du vel? Det må seriøst være en misforståelse eller tiårets fail. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Eg tør ikkje å håpe på noko, eg blir berre skuffa Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er jo et 3 tall i HL logoen også Tenkte jo med en gang at det var en typo. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nei, nå gir jeg opp. Toy Story har forsvunnet sporløst. Jeg får kjøpe den på nytt heller. Nå stikker jeg ned og trøstespiser litt. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Klart å få øyekatarr, igjen... FML. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Aldri hatt det før, hva går det ut på? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Og dermed fant vi nettopp ut av at sprittusj ikke skal spises D: 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hmm, en kompis fikk herpes på øyet en gang på jobb. Han mente han kjente noe dette ned i øyet også begynte det å bli hovent, og plutselig var det bare herpes iflg legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg