Alastor Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Neh. En frisk oppkvikkning fra den dårlig stemningen her. Selv så slutter jeg klokka 11 i morgen. Så er egentlig ganske lykkelig. jeg begynner lunsjen kvart på 12.. sånn tilfelle du finner ut at du skal ringe meg igjen... hehe! du forstyrret meg i ett salg sist hehe Tips: ha mobilen på lydløs når du selger ;P. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg syns det var litt vitti jeg :!: Det skal jeg love deg jeg syns og. Hehe... Gjentagelse er et viktig virkemiddel i en historie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har virkelig ikke godt av dette. Fortsatt ikke kommet meg i gang med middagen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har virkelig ikke godt av dette.Fortsatt ikke kommet meg i gang med middagen. Gjør som meg. Lag nok til flere dager på en gang og så setter du restene i kjøleskapet. Man skal da ikke trenge å lage middag hver dag. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tips: ha mobilen på lydløs når du selger ;P. har lyden ganske lavt på... skrur jeg den av, så blir også vibreringa dårligere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg gjør stort sett det, når jeg først kommer i gang Jeg mangler motivasjon. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du er lat kalles det Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Eller så har han bare ikke noe ønske om å lage mat eller spise. Velkjent fenomen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja, jeg er lat, men jeg sliter også med å komme i gang med ting. Når jeg først er i gang, er jeg ustoppelig. Jeg må motiveres, men det sliter jeg med Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Eller så har han bare ikke noe ønske om å lage mat eller spise. Velkjent fenomen. tipper det mest er latskap jeg... men hvem vet... bare han ikke sult sulter ihjel, så er jeg fornøyd edit: I WIN! Endret 14. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 tipper det mest er latskap jeg Latskap gir seg utslag på forskjellige sære måter. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er lat, og stolt av det . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er lat, og stolt av det . Vil du bli med i partiet mitt? Jeg kaller det Hjemmesitterne - Partiet for de late. Jeg HAR tenkt å starte det. Jeg er bare for lat til å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er lat, sulten og umotivert til å gå på kjøkkenet og gjøre noe ut av de fantastiske planene mine. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vil du bli med i partiet mitt? Jeg kaller det Hjemmesitterne - Partiet for de late. Jeg HAR tenkt å starte det. Jeg er bare for lat til å gjøre noe med det. om du starter det, så skal jeg se om jeg orker og bli med Jeg er lat, sulten og umotivert til å gå på kjøkkenet og gjøre noe ut av de fantastiske planene mine. Kibs: ser ut som jeg hadde rett faktisk Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har vært en fin dag i dag, med solskinn og greier. En flott avslutning på denne uken. Vinterferien begynner snart, weee. Helt meningsløst innlegg, men ok. Yay, sola kommer ikke før i mars og det er kaldt her Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kibs: ser ut som jeg hadde rett faktisk Rett? Som om jeg var uenig. Og var det et poeng å ha rett? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er lat, og stolt av det . Vil du bli med i partiet mitt? Jeg kaller det Hjemmesitterne - Partiet for de late. Jeg HAR tenkt å starte det. Jeg er bare for lat til å gjøre noe med det. hahahah . Altså, jeg er lat hjemme og supergira på jobb. Skulle tro jeg var bipolar eller noe . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Rett? Som om jeg var uenig. Og var det et poeng å ha rett? synes det var verdt det i dag ivartfall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er det bare meg som syntes stemningen er litt amper her inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg