Need44speed Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvis dama til broren din er dritfin kan du jo fappe i senga di og tenke at ei dritfin dame har ligget der naken. Og broren, naken ... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg tolerer ikke det. Han skal nok få høre hva jeg mener om turning i senga mi når han er ved siden av (Min er dobbeltseng ) mitt rom. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det kan la seg gjøre om jeg ikke henter lettsykkelen min Hvor skal du hente den? Litt utenfor Oslo Henter den så tidlig som mulig imorgen, og bruker dagen på å skru(Og se hvor deilig den er ) Ah, nå tror jeg faktisk at jeg husker hvor også. Det var Lommedalen eller Stabæk, sant? Mener og tro at du postet to forskellige linker en gang. Lommedalen, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det kan la seg gjøre om jeg ikke henter lettsykkelen min Hvor skal du hente den? Litt utenfor Oslo Henter den så tidlig som mulig imorgen, og bruker dagen på å skru(Og se hvor deilig den er ) Ah, nå tror jeg faktisk at jeg husker hvor også. Det var Lommedalen eller Stabæk, sant? Mener og tro at du postet to forskellige linker en gang. Lommedalen, ja Bærum is the place vett Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som veit når tid Norge-Island går? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Klokken 21.00 Endret 3. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 fordi? Jeg bor der Lenke til kommentar
danielch Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Woho! Nytt tastatur (G15v2, hadde G19 før men det sugde), Razer Abysus mus, MW2 til Pc, ny musematte og masse mer! God, I love stipend! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Klokken 21.00 Takk! Ikke jeg som har tenkt å se da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Klokken 21.00 Takk! Ikke jeg som har tenkt å se da. Verdt å vite uannsett. ------------ Moro å se ''orkdalingen'' Sabbado i hovedrollen i Romeo og Juliet på Trøndelag Teater. Må vudere om jeg skal se det stykket. (vennligst ikke spoil slutten'a!) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Knallbra tastatur Mye bedre enn G19 som levde sitt eget liv :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Helt ødelagt i ryggen etter å ha borret hull i taket til vifta. Han duden på jernia må ha gitt meg treborr for det tok jammen tid for å borre de hulla. Fått kappet loftsenga 15cm med verdens minste baufil. Er omsider ferdig Endelig får man feit ræva opp i loftsenga Skal bli deilig å slippe å sove på en 2 seter sofa Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Zoro Sama, akkurat deg jeg trengte! Har dere begynt med egentrening på skolen? Dro på skolen rett etter jeg skrev innlegget. Ja, vi hadde egentrening i 9. klasse, men jeg hadde ikke gym i 8. og 9. pga CFS Ah, skjønner. Men trodde da alle skulle ha egentrening i 10.klasse? Skal vi sikkert, men jeg har ikke hørt noe enda Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Zoro Sama, akkurat deg jeg trengte! Har dere begynt med egentrening på skolen? Dro på skolen rett etter jeg skrev innlegget. Ja, vi hadde egentrening i 9. klasse, men jeg hadde ikke gym i 8. og 9. pga CFS Ah, skjønner. Men trodde da alle skulle ha egentrening i 10.klasse? Skal vi sikkert, men jeg har ikke hørt noe enda Japp, det skal vi... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ah ... Norge Rundt. Og på søndag er det en ny tog-dokumentar på NRK! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sett på Porcupine Tree - Open car. Det er et godt motmiddel. Var faktisk nok interessangt til at jeg puttet dem til mine favoritter Du burde sjekke ut Anesthetize også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 NRK has made my night. Nok en gang. Inger Lise Andersen nå. *storkose seg* Så har jeg havrekjeks jeg kan kose meg med, samt strimlet svinekjøtt og ris. Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg