Aleks Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har vært på do nå. Vurderte vasken, men lovte meg selv at jeg ikke skulle gjøre det i år. Fikk jeg lufta litt og. Lukta visst litt mye død her inne. Men jeg har enda ikke vært ute idag! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nikotinsuget er også borte. Ser ut til at jeg er skikkelig syk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 ICANSTUFFBABYICANSTUFFBABYICANSTUFFBABY Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det kan la seg gjøre om jeg ikke henter lettsykkelen min Hvor skal du hente den? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 ICANSTUFFBABYICANSTUFFBABYICANSTUFFBABY Du kan stappe babyer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 ICANSTUFFBABYICANSTUFFBABYICANSTUFFBABY Du kan stappe babyer? Noen på 4chan embeded "Dune - I can't stop raving" i en post, så jeg har den på hjernen. Men jeg synes min versjon er morsommere, Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det kan la seg gjøre om jeg ikke henter lettsykkelen min Hvor skal du hente den? Litt utenfor Oslo Henter den så tidlig som mulig imorgen, og bruker dagen på å skru(Og se hvor deilig den er ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nå måtte jeg lete den opp for å se hva det var. Mine ører gråter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det kan la seg gjøre om jeg ikke henter lettsykkelen min Hvor skal du hente den? Litt utenfor Oslo Henter den så tidlig som mulig imorgen, og bruker dagen på å skru(Og se hvor deilig den er ) Ah, nå tror jeg faktisk at jeg husker hvor også. Det var Lommedalen eller Stabæk, sant? Mener og tro at du postet to forskellige linker en gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nå måtte jeg lete den opp for å se hva det var. Mine ører gråter Sett på Porcupine Tree - Open car.Det er et godt motmiddel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Slitsomme Ting i Denne Verden™ 1. Løpetest med klassen. Men føles digg å slappe av her nå da. Endret 3. september 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sett på Porcupine Tree - Open car. Det er et godt motmiddel. Var faktisk nok interessangt til at jeg puttet dem til mine favoritter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ah ... Jeg vil til Tromsø for å fiske i en eventyrelv fra en svunnen tid ... Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er det vanlig å spise cornflakes uten melk? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg yter tydeligvis ikke kundeservice i det hele tatt, og havner mest sannsynlig under fritt ord i lokalavisa til mandag! Gale, gale dame! Ja, du også, Diskutert! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er det vanlig å spise cornflakes uten melk? drikkeyoghurt funker også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Cornflakes kan godt spises uten tilbehør av noe slag ja. Skjønt, det gjelder alle slags frokostblandinger, kornblandinger o.l. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kommer hjem og møte lillebroren min. Det første han forteller meg om er at broren min og dama har lånt senga mi og at når han var på do hadde han hørt knirking i gulvet. Vet ikke hva jeg skal si... Er det vanlig å spise cornflakes uten melk? Jeg pleier og spise cornflakes med minimalt med melk. Bare slik at det har rent over. Takler ikke vassen cornflakes. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hadde broren min prøvd seg på noe slikt hadde jeg blitt sur. Heldigvis har han sin egen seng.. Skjer i dag da? Jeg har nettopp ryddet rom, gang og bad mens jeg har hørt Pink Floyd, Queen, The Black Keys og Marilyn Manson. Fun! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvis dama til broren din er dritfin kan du jo fappe i senga di og tenke at ei dritfin dame har ligget der naken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg