Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Chicka Chicka Boo Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Oslo i morgen, Eivind? Det kan la seg gjøre om jeg ikke henter lettsykkelen min Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Pokker jeg vil dra fra jobb nå! skal være sjåfør for noen idag :/ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Zoro Sama, akkurat deg jeg trengte! Har dere begynt med egentrening på skolen? Dro på skolen rett etter jeg skrev innlegget. Ja, vi hadde egentrening i 9. klasse, men jeg hadde ikke gym i 8. og 9. pga CFS Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Da skal jeg ut å fly FIB med pappa, snakkes Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Zoro Sama, akkurat deg jeg trengte! Har dere begynt med egentrening på skolen? Dro på skolen rett etter jeg skrev innlegget. Ja, vi hadde egentrening i 9. klasse, men jeg hadde ikke gym i 8. og 9. pga CFS Ah, skjønner. Men trodde da alle skulle ha egentrening i 10.klasse? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det håper jeg virkelig, isåfall at vi starter med engang. Kommer til å bli jævli maskin etter sesongen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Da var det å reise... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Da var det å reise... God tur, drar selv snart fra jobb for å kjøre fulle folk til byen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har ikke vært ute av rommet mitt idag. Det suger å være syk -.- Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Avismediet er på vei ned i avgrunnen. I lokalavisen i dag stod det: Eva Kristine (67) levde et trygt liv på Hjellum. Så kom ranerne. I store bokstaver, under var det et stort bilde av øynene til offeret, mens resten av ansiktet var helt mørkt. Dramatisk nei? Oslo i morgen, Eivind?Det kan la seg gjøre om jeg ikke henter lettsykkelen min Herlig. Er på Oslo S i 1230- tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har ikke vært ute av rommet mitt idag. Det suger å være syk -.- Hvordan går du på do? Brusflaske som du hiver ut vinduet etterpå? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ute av skall? Jaaaa! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fantastisk. Jeg sprudler virkelig her. Flommer over av energi. Evt. ikke. Så vidt jeg orker å reise meg for å hente mer vann. Kom arbeidslyst og treng deg på, for en gangs skyld skal du ingen motstand finne! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hva skjedde på Bjørum?Før de la seg om kvelden, hørte de høy operamusikk. Da de sto opp om morgenen, så de en stor sirkel på plena. Da husfruen stilte seg i ringen, ble kroppen fylt av en sterk og følbar energi. http://www.namdalsav...icle5276233.ece Endret 3. september 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hvordan går du på do? Brusflaske som du hiver ut vinduet etterpå? Finnes de med do på rommet. Edit: I fail at quoting.. Endret 3. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har ikke vært ute av rommet mitt idag. Det suger å være syk -.- Hvordan går du på do? Brusflaske som du hiver ut vinduet etterpå? Har ikke vært på do enda idag. Fikk endelig rota meg til å se Alien idag da. Fin og spennende film det. Faen Lars. Nå må jeg pisse. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sildre, sildre... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har ikke vært ute av rommet mitt idag. Det suger å være syk -.- Hvordan går du på do? Brusflaske som du hiver ut vinduet etterpå? Har ikke vært på do enda idag. Fikk endelig rota meg til å se Alien idag da. Fin og spennende film det. Faen Lars. Nå må jeg pisse. Finn en brusflaske.Also: http://www.youtube.com/watch?v=xzbTfHDj8vQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg