Sameboe Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Jeg hater IKT på denne skolen her, de er elendig trege, og info er de veldig dårlige på. Enda ikke fått PC av dem, og vi har snart gått på skole i tre uker, for dårlig. Vi leverte ut alle maskinene i forrige uke Nå får jeg min om en time etter evig mas. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Synes synd på 94-menneskene på skolen jeg gikk ut av i år... De fikk våre gamle sønderkjørte bærbare. Stakkars mennesker! auch Pcene klassen min brukte ut av ungdomsskolen ble kastet når vi leverte de inn. De var 1-2 år gamle Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Jeg hater IKT på denne skolen her, de er elendig trege, og info er de veldig dårlige på. Enda ikke fått PC av dem, og vi har snart gått på skole i tre uker, for dårlig. Vi leverte ut alle maskinene i forrige uke Nå får jeg min om en time etter evig mas. Hjelper ikke å mase eller klage de jobber mest sannsynlig så fort de kan. Hjelper veldig lite at 30 ubestemmelige unger kommer inne for å mase 10 ganger om dagen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Weird. Noe her lukter svidd popcorn. :S Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 IKKE SPAM. Har ikke du en jobb å sitte på? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Jeg hater IKT på denne skolen her, de er elendig trege, og info er de veldig dårlige på. Enda ikke fått PC av dem, og vi har snart gått på skole i tre uker, for dårlig. Vi leverte ut alle maskinene i forrige uke Vi leverte ut alle maskinene for 2 uker siden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Woo! M*A*S*H Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Hatt en hyggelig stund i byen og nå skal jeg klargjøre meg til helgetur. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Hjelper ikke å mase eller klage de jobber mest sannsynlig så fort de kan. Hjelper veldig lite at 30 ubestemmelige unger kommer inne for å mase 10 ganger om dagen. Jeg syns det er irriterende at jeg ikke kan gi flere enn én pluss på et innlegg. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Synes synd på 94-menneskene på skolen jeg gikk ut av i år... De fikk våre gamle sønderkjørte bærbare. Stakkars mennesker! Hvilket fylke er dette? Vi fikk helt nye ^^ Austfold. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 DET ER FREDAG FOR FAEN! TENNA I TAPETEN! HÆLANE I TAKET! HØY PARTYFØRING OG LAV MORAL! WOOOHOOOO! *danse rundt som en tulling* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 L4r5 har snappet. Ingenting å se, moving on. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Hjelper ikke å mase eller klage de jobber mest sannsynlig så fort de kan. Hjelper veldig lite at 30 ubestemmelige unger kommer inne for å mase 10 ganger om dagen. Jeg syns det er irriterende at jeg ikke kan gi flere enn én pluss på et innlegg. Mao. du er enig i det jeg sier Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Avismediet er på vei ned i avgrunnen. Lokalavisen brukte nettop hele baksiden på en jævla "miniatyr-kornåker-ring" i hagen til noen i byens finere strøk. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 off, tenkte jeg skulle se iron man 2 i dag. men den finnes fremdeles bare som screener ser det ut til ... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Faaaok! Det ER fredag! Hei dundre for en dag! Her går jeg og synger "Tell me why I dpn't like mondays" helt uten grunn! (Visste jo selvsagt at det var fredag, men har ikke tenkt over det) Helg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 A is Atari, the first on the scene. B is Bits, be they 8 or 16. C for Controller Cords stretched ‘cross the floor. D for the Dreamcast, a console no more. E is Ecco, the porpoise-y sea hero. F is for Fantasies Final… Look, chocobos! G is for Genesis, 16-bit mirth. H is for Hyrule, land of Link’s birth. I is for Infocom’s text-based frivoloties J is for John Carmack’s first-person novelties. K for Konami’s dark vampire tales. L for the Lemmings who march without fail. M is for Mario. Run, goombas, run! N for Nintendo, the first name is fun. O is for Oddworld, with games strage and clever. P is for Pac-Man, who caused quite a fever. Q is for Q-Bert’s curse-filled speech bubble. R is for Ridley, who gave Samus trouble. S is for Sonic, his fleet feet reknowned. T is for Tetris blocks falling in mounds. U is for Ulala’s fast, funky feet. V is for Video cards, fast obsolete. W for Wizardry; through dungeons we’d scurry. X for the Xbox, as big as Missouri. Y is for Yoshi, a plumber’s best friend. Z is for Zelda, and here this rhyme ends. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Langhelg. WOooooooooooooooooooooooooooooooooooHoooooooooooooooooooo! Fri til onsdag! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Huhei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Tjobing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg