Aleks Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det farlig å få sprittusj på tenna? Tanten min døde av det. 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det farlig å få sprittusj på tenna? er egentlig bare sprit med farge, men sikkert ikke sunt for tannkjøtt osv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det farlig å få sprittusj på tenna? Neh. Tror det gjør større skade å stå på bakrommet i skoletida og sniffe det mens læreren en gruppe holder på med fremføringen av noe, og ens egen står der bak og egentlig skulle forberede en fremføring og i stedet dypper nesa si i diverse flasker og lukter på andre ting, samt ser på livet som gror i kaffetrakteren. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det farlig å få sprittusj på tenna? Neh. Tror det gjør større skade å stå på bakrommet i skoletida og sniffe det mens læreren en gruppe holder på med fremføringen av noe, og ens egen står der bak og egentlig skulle forberede en fremføring og i stedet dypper nesa si i diverse flasker og lukter på andre ting, samt ser på livet som gror i kaffetrakteren. Snakker vi erfaring? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du snakker med en person som fikk en lapdance... av en DVERG! Av alle ting! 1 Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fy faen! nå pissa jeg nesten i buksa. Skulle oppdatere bios for å se om det hjalp på promlemet. Fant riktig versjon. Lastet ned oppdateringsoftware. Trykker på flash. Og ingenting skjer. Jeg kan ikke en gang bevege musa. Selv tikkinga fra harddisken stoppa. Så etter 20 lange sekunder begynte progressbaren å krype oppover. Phew! stopper det der stopper det for maskinen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du snakker med en person som fikk en lapdance... av en DVERG! Av alle ting! Do want! er vel en av de tingene jeg har lyst til å prøve Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 SC II + en kald flaske Dr. Pepper = Instant win. Snart leggetid, dog...tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det farlig å få sprittusj på tenna? Neh. Tror det gjør større skade å stå på bakrommet i skoletida og sniffe det mens læreren en gruppe holder på med fremføringen av noe, og ens egen står der bak og egentlig skulle forberede en fremføring og i stedet dypper nesa si i diverse flasker og lukter på andre ting, samt ser på livet som gror i kaffetrakteren. Snakker vi erfaring? Ja. VK1 IKT-Driftsfag ved Orkdal VGS 03/04. Nerder, slasker, geeks, et par fotballfolk som ikke kom inn på idrettslinja, ei jente som var avløser, en elektrikerlærling, samt noen kids fra allmenn (jeg inngår i sistnevnte gruppe). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fikk plutselig energi her. Lurer på om naboene blir sur visst jeg borrer 4 hull i taket til en vifte? Kanskje man skal være snill gutt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 I mitt borettslag er det forbudt å lage sånne borrelyder etter 23, så du har vel 14 minutter på deg da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skal vente til i morgen med borring. Er betong så da høre det jo i hele blokka her. Kan få noen sure ansikt i morgen da. Skal forsøke meg på litt forsiktig støvsuging, den er heldigvis ganske stillegående så tror ikke noen hører den. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Glimti: Jeg har blitt tante Gratulerer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Faen minner meg på at jeg skal vaske badet når jeg kommer hjem etter helga. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Datasmurf, vi tar stavangertreffet igjen. Med et digert burgerforumtreff og ølrunde for dem som vil det. Men nå må jeg stikke pga. det er bryllup i helgen og da skal jeg være i form. Snakkes folkens. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Faen minner meg på at jeg skal vaske badet når jeg kommer hjem etter helga. Hadde jeg bare hatt badet å vaske hadde jeg vært fornøyd. Har hopet seg litt opp med koppvask og søppel etter en ukes sofaligging. Har heldigvis fått ryddet litt i dag så det er for det meste støvsuging og koppvask igjen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Datasmurf, vi tar stavangertreffet igjen. Med et digert burgerforumtreff og ølrunde for dem som vil det. Men nå må jeg stikke pga. det er bryllup i helgen og da skal jeg være i form. Snakkes folkens. Eller bare i Oslo? Datasmurf, vi tar stavangertreffet igjen. Med et digert burgerforumtreff og ølrunde for dem som vil det. Men nå må jeg stikke pga. det er bryllup i helgen og da skal jeg være i form. Snakkes folkens. Eller bare i Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg