Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det farlig å få sprittusj på tenna?

Neh. Tror det gjør større skade å stå på bakrommet i skoletida og sniffe det mens læreren en gruppe holder på med fremføringen av noe, og ens egen står der bak og egentlig skulle forberede en fremføring og i stedet dypper nesa si i diverse flasker og lukter på andre ting, samt ser på livet som gror i kaffetrakteren.

Lenke til kommentar

Neh. Tror det gjør større skade å stå på bakrommet i skoletida og sniffe det mens læreren en gruppe holder på med fremføringen av noe, og ens egen står der bak og egentlig skulle forberede en fremføring og i stedet dypper nesa si i diverse flasker og lukter på andre ting, samt ser på livet som gror i kaffetrakteren.

Snakker vi erfaring?

Lenke til kommentar

Fy faen! nå pissa jeg nesten i buksa. Skulle oppdatere bios for å se om det hjalp på promlemet. Fant riktig versjon. Lastet ned oppdateringsoftware. Trykker på flash. Og ingenting skjer. Jeg kan ikke en gang bevege musa. Selv tikkinga fra harddisken stoppa.

Så etter 20 lange sekunder begynte progressbaren å krype oppover.

Phew!

stopper det der stopper det for maskinen :roll:

Lenke til kommentar

Snakker vi erfaring?

Ja.

VK1 IKT-Driftsfag ved Orkdal VGS 03/04.

Nerder, slasker, geeks, et par fotballfolk som ikke kom inn på idrettslinja, ei jente som var avløser, en elektrikerlærling, samt noen kids fra allmenn (jeg inngår i sistnevnte gruppe).

Lenke til kommentar

Faen minner meg på at jeg skal vaske badet når jeg kommer hjem etter helga.

Hadde jeg bare hatt badet å vaske hadde jeg vært fornøyd. Har hopet seg litt opp med koppvask og søppel etter en ukes sofaligging.

Har heldigvis fått ryddet litt i dag så det er for det meste støvsuging og koppvask igjen

Lenke til kommentar

Datasmurf, vi tar stavangertreffet igjen. Med et digert burgerforumtreff og ølrunde for dem som vil det. :thumbs:

Men nå må jeg stikke pga. det er bryllup i helgen og da skal jeg være i form. Snakkes folkens.

Eller bare i Oslo?

Datasmurf, vi tar stavangertreffet igjen. Med et digert burgerforumtreff og ølrunde for dem som vil det. :thumbs:

Men nå må jeg stikke pga. det er bryllup i helgen og da skal jeg være i form. Snakkes folkens.

Eller bare i Oslo?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...