Lemon Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Noen i nærheten av Volda her inne? Jeg er i Volda en to-tre ganger i året, besteforeldrene mine bor der, og en kamerat av meg har nettopp flytta dit for å gå journalistikk-linja. Han er nysingel, så det er bare å hoppe på. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Noen i nærheten av Volda her inne? Eg bur i Ørsta. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Takk Datasmurf Dem var søte ja eplefe, hvor gamle er dem? Og har du blitt babysyk selv etter du ble tante? håper det ikke skjer med meg. Dem sier at dem ikke har sett det på ultralyd, pga av at det ble oppdaget at det var tvillinger for sent eller noe Gratulere! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Gratulere! Takk Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Holy shit, dette var deilig. Fått satt opp dataen på rommet stereoen spiller deilig blues OG det var iskaffe på tilbud idag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Takk Datasmurf Dem var søte ja eplefe, hvor gamle er dem? Og har du blitt babysyk selv etter du ble tante? håper det ikke skjer med meg. Dem sier at dem ikke har sett det på ultralyd, pga av at det ble oppdaget at det var tvillinger for sent eller noe Det høres veldig sært ut, spesielt om de er eneggede, de deler jo fosterpose. Sikkert toeggede, da. De er nettopp fylt to (6. august). Er ikke babysyk, sånn egentlig, har hendene mine fulle med tvillingene, og bestevenninnen min har en datter som blir ett i november. Trenger ikke mine egne enda (selv om både storebror og bestevenninne vil det. "Jamen da blir de nesten samme aldeeeer" Fuck no, jeg drøyer noen år.) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Holy shit, dette var deilig. Fått satt opp dataen på rommet stereoen spiller deilig blues OG det var iskaffe på tilbud idag Det er alltid deilig. Hvilken iskaffe ? Endret 2. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Holy shit, dette var deilig. Fått satt opp dataen på rommet stereoen spiller deilig blues OG det var iskaffe på tilbud idag Det er alltid deilig. Hvilken iskaffe ? Tine sin, 10kr for alle typer utenom den mørke. På Ica. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Kaffe > Iskaffe Har blitt avhengig av å ta med en termos med kaffe på skolen hver dag for å fungere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Holy shit, dette var deilig. Fått satt opp dataen på rommet stereoen spiller deilig blues OG det var iskaffe på tilbud idag Faen det var jo derfor jeg skulle kjøpe melk i sta. Ble så opphengt på burger med pomm fri at jeg helt glemte det Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Tine sin, 10kr for alle typer utenom den mørke. På Ica. Det er den iverfall ikke her. Synd, for det er den beste iskaffen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Kaffe > Iskaffe Har blitt avhengig av å ta med en termos med kaffe på skolen hver dag for å fungere. Drikker vel kvota mi med vanlig kaffe også men det er godt med iskaffe når man vil ha not søtt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hva heter slike bilder det er to ansikter i ett. Altså: Du ser på bildet, det er en gammel dame i hel figur, du titter igjen, det er brått en ung lekker dame i hodeutsnitt? Anyone? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Holy Dæven! Flux Pavillion Remixene er awesome! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hva heter slike bilder det er to ansikter i ett. Altså: Du ser på bildet, det er en gammel dame i hel figur, du titter igjen, det er brått en ung lekker dame i hodeutsnitt? Anyone? Tenker du på optiske illusjoner eller et mer spesifikt begrep? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hva heter slike bilder det er to ansikter i ett. Altså: Du ser på bildet, det er en gammel dame i hel figur, du titter igjen, det er brått en ung lekker dame i hodeutsnitt? Anyone? Tenker du på optiske illusjoner eller et mer spesifikt begrep? Tusen takk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ørsta pwns Volda tbh. Usikker på hvordan jeg plasserer Stranda inn i det hele, men Ørsta er vel nord-vestlandets perle antar jeg. Selv om det tok meg til i fjor å forstå hva de sier. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Er det farlig å få sprittusj på tenna? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Sikkert ikke, men det er ikke noe jeg ville gjort til vanlig.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Er det farlig å få sprittusj på tenna? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg