Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nesten hver gang jeg skriver et inlegg i FK er det noen inlegg som blir slette pga. personangrep, tilfeldig? I think not. Var ikke bare innlegg som gikk på deg denne gangen, da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jepp. That's DNFK, tydeligvis. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har vært en fin dag i dag, med solskinn og greier. En flott avslutning på denne uken. Vinterferien begynner snart, weee. Helt meningsløst innlegg, men ok. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Helst ikke. DNFK har blitt et sært fenomen. Jeg tror jeg likte SO6 bedre, til tross for reglene/regelbruddene og modereringa som måtte til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nesten hver gang jeg skriver et inlegg i FK er det noen inlegg som blir slette pga. personangrep, tilfeldig? I think not. Ta en gratis stress-test hos din nærmeste Scientologi-kirke. Antagelig så har du mange Thetans og er en SP eller en PTS. Dette kan de selvfølgelig kurere mot et liiiite vederlag. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vinterferien begynner snart, weee. Jeg vil og ha. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har vært en fin dag i dag, med solskinn og greier. En flott avslutning på denne uken. Vinterferien begynner snart, weee. Helt meningsløst innlegg, men ok. Neh. En frisk oppkvikkning fra den dårlig stemningen her. Selv så slutter jeg klokka 11 i morgen. Så er egentlig ganske lykkelig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg aner ikke, Espen. Har ikke hørt noe mer fra henne.For alt jeg vet, har hu ikke gått ut døra enda engang. la du det bare på utsiden? Søsteren min fikk hjerter tegnet i rim om morgenen og en fin rose med en liten pakke hengende i bildøra idag Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Slappe unger som har vinterferie. Kom dere på høgskole med en gang! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Han har en av de herligste stemmene jeg noen sinne har hørt...Det er seriøst noe av det verste som er trykket på plate noen gang. Med litt konkurranse fra diverse spyfremkallende dansker som synger på *grøss* dansk. "Var det Knut som var sleeeeeeeeeeeeem guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut." Uff. DNFK har vært mer ekskluderende enn SO6 var, synes jeg. I hvert fall mot brukere med utovertiss. Men det er klart, enkelte av idiotene som har vært innom har jo fortjent mye verre. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Slo meg i dag at vi ikke har "vårferie". Vi har vinterferie, sommerferie og høstferie. Er påsken en forkledd "vårferie"? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Neh. En frisk oppkvikkning fra den dårlig stemningen her. Selv så slutter jeg klokka 11 i morgen. Så er egentlig ganske lykkelig. jeg begynner lunsjen kvart på 12.. sånn tilfelle du finner ut at du skal ringe meg igjen... hehe! du forstyrret meg i ett salg sist hehe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 DNFK har vært mer ekskluderende enn SO6 var, synes jeg. Kanskje det bare har vært flere tullinger innom. Men at det i det hele tatt kan være en mulighet kan nesten være litt skremmende. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Men at det i det hele tatt kan være en mulighet kan nesten være litt skremmende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Slo meg i dag at vi ikke har "vårferie". Vi har vinterferie, sommerferie og høstferie. Er påsken en forkledd "vårferie"? Ja. (Noen påstår at det har med en eller annen usynlig mann som befruktet sin mor for å bli født slik at han kunne bli hengt opp på et kors og dø for å komme tilbake som et spøkelse, men det er jo bare tull.) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja. (Noen påstår at det har med en eller annen usynlig mann som befruktet sin mor for å bli født slik at han kunne bli hengt opp på et kors og dø for å komme tilbake som et spøkelse, men det er jo bare tull.) nesten som en dårlig skrekkfilm det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg