Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Glimti: Jeg har blitt tante :love:

Llandari: Ja dem er nyfødt og litt for tidlig. Kan da ikke si at du hørtes så liten ut, tror ikke noen over 3000gram blir kalt små? Nei jeg veit ikke :p

Eplefe: Jeg har ikke lengden på dem, men satser på at det er passe da. På de butikkene jeg var på var utvalget veldig dårlig på str over 50 men under 60. Så det meste var enten 50 eller over 60, og det ble for stort syns jeg.

Sa jeg at jeg også har blitt tante til tvillinger? :love:

Dem er alikavel ikke så små som nevøene dine da, men dem kommer vel i forskjellige størrelser :)

Noen tips til noe annet jeg kan kjøpe i babygave som er litt spesielt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Llandari: Ja dem er nyfødt og litt for tidlig. Kan da ikke si at du hørtes så liten ut, tror ikke noen over 3000gram blir kalt små? Nei jeg veit ikke :p

En som gikk i klassen min veide 5000 gram :blink:

Nå er han forøvrig en av de laveste på skolen :p

Lenke til kommentar

Eplefe: Jeg har ikke lengden på dem, men satser på at det er passe da. På de butikkene jeg var på var utvalget veldig dårlig på str over 50 men under 60. Så det meste var enten 50 eller over 60, og det ble for stort syns jeg.

Sa jeg at jeg også har blitt tante til tvillinger? :love:

Dem er alikavel ikke så små som nevøene dine da, men dem kommer vel i forskjellige størrelser :)

Noen tips til noe annet jeg kan kjøpe i babygave som er litt spesielt?

Tvillinger er best! Er de eneggede? Gutter eller jenter? :wee:

Vent med spesielle gaver til de blir litt eldre! Er mye gøyere når det er de som sier takk og ikke foreldrene. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg veit ikke om de er eneggede eller toeggede enda :p Men det var 2 friske gutter hvertfall. Født i ettermidag, skal og besøke i morgen. Jeg som aldri før har holdt en baby engang. :p

Er dine nevøer eneggede eller toeggede?

Lenke til kommentar

En som gikk i klassen min veide 5000 gram :blink:

Nå er han forøvrig en av de laveste på skolen :p

Yngste sønn veide 5340 gram og var 56 cm lang :ohmy:

Var litt sjokk når eldstemann bare veide 2270 gram å var 46cm

Må sies at eldstemann ble født 1 mnd for tidlig og yngste mann 14 dager på overtid.

Lenke til kommentar

Gratulerer som tante, Gypsy. :)

I morges trodde jeg at jeg var på bedringens vei, kløen var så og si ikke-eksisterende og vablene var på vei tilbake og jeg angret over at jeg hadde avbestilt flybilletten til Stavanger, men utover dagen kom det nye vabler, og disse klør ikke, men svir.

Tirsdag kommer ikke fort nok. Jeg vil finne ut hva dette er! Etter å ha blitt pirket på og undersøkt av 4-5 forskjellige leger, samt en drøss med legeassistenter, er jeg ikke det minste klokere. Jeg bare tar pillecocktailen fra dem, og klisser meg inn med Aloe Vera som foreslått av flere her.

Og ikke kan jeg drikke heller. Bah! ><

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke om de er eneggede eller toeggede enda :p Men det var 2 friske gutter hvertfall. Født i ettermidag, skal og besøke i morgen. Jeg som aldri før har holdt en baby engang. :p

Er dine nevøer eneggede eller toeggede?

Mine er eneggede! Det er noe man ser på ultralyden, da, så foreldrene har mest sannsynlig visst det en god stund. :p

Sånn ser mine ut:

41218_458144936759_556641759_6826659_4450754_n.jpg

39645_458145001759_556641759_6826662_7101210_n.jpg

Søteste guttene i hele verden. Og tantedalter! :')

I dag plukket vi bær i hagen og spiste dem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Takk Datasmurf :)

Dem var søte ja eplefe, hvor gamle er dem? Og har du blitt babysyk selv etter du ble tante? håper det ikke skjer med meg. :p

Dem sier at dem ikke har sett det på ultralyd, pga av at det ble oppdaget at det var tvillinger for sent eller noe :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...