Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(Har foresten fått deg med i tråden og favorittbrukere).

Den tråden har jeg helt slutta å lese. Kommer ikke noe godt ut av det. Jeg blir like skuffa hver gang folk ikke skriver om meg. "Men hva med meg da?", tenker jeg stille for meg selv. Av en eller annen grunn så vil jeg at alle skal like meg.

Kansje du ikke har bemerket deg godt nok. ;)

Leser den til vanelig ikke jeg heller, men måtte jo gjenopplive da jeg fikk noen nye favorittbrukere.

Lenke til kommentar

(Har foresten fått deg med i tråden og favorittbrukere).

Den tråden har jeg helt slutta å lese. Kommer ikke noe godt ut av det. Jeg blir like skuffa hver gang folk ikke skriver om meg. "Men hva med meg da?", tenker jeg stille for meg selv. Av en eller annen grunn så vil jeg at alle skal like meg.

Kansje du ikke har bemerket deg godt nok. ;)

Leser den til vanelig ikke jeg heller, men måtte jo gjenopplive da jeg fikk noen nye favorittbrukere.

:D Takk hyggelig at folk ikke hater en på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Noen som har peiling på babystørrelser her?

Har kjøpt 2 stk joggedresser i str 50, babyene veier vel 2750 gram eller noe. Så begynner jeg å lure på om dette blir for smått?

Lenke til kommentar

post-178774-1283438349,4112_thumb.jpg

:dontgetit:

Det der må være den mest irriterende personen noen sinne. Blir nok vanskelig å føre en normal samtale med han/hun uten å få et eller annet trykket opp i trynet.

Hmm..

Hvor mange episoder er det i House M.D sesong 4? Har bare 4 disker i DVD-boksen min, og det er jo 8 episoder mindre enn forrige sesong. Tør ikke google i tilfelle spoilers.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

post-178774-1283438349,4112_thumb.jpg

:dontgetit:

Det der må være den mest irriterende personen noen sinne. Blir nok vanskelig å føre en normal samtale med han/hun uten å få et eller annet trykket opp i trynet.

Hmm..

Hvor mange episoder er det i House M.D sesong 4? Har bare 4 disker i DVD-boksen min, og det er jo 8 episoder mindre enn forrige sesong. Tør ikke google i tilfelle spoilers.

16 episoder ifølge IMDB ;)

@datasmurf: :rofl:

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på babystørrelser her?

Har kjøpt 2 stk joggedresser i str 50, babyene veier vel 2750 gram eller noe. Så begynner jeg å lure på om dette blir for smått?

2750? Helt nyfødte da eller? Og litt for tidlig?

Jeg var nemlig 3290 da jeg ble født, og jeg var strengt tatt liten som baby.

Nevøene mine var 2250 og 1750 da de ble født. En måned for tidlig. Tvillinger, da, så de er forventet å være litt mindre enn vanlig.

Gypsy: 50-52 burde passe, 2750 er ikke særlig stort. Har du lengden og?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...