Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, det er jeg fullt klar over, men tviler sterkt på at de har giddet å installere denslags her. Det er en butikk med femten i jobb, og tviler på at de kjenner til private i det hele tatt. De sjekker loggen for å finne ut om jeg driver med hurlumhei ;)

Greit nok. Kanskje litt forskjellig med oss som har 100 ganger antallet. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

L4r5: Det er skummelt det der. ;)

I de lange sekundene det tok før noe skjedde så jeg for meg at hadde føkka opp selve BIOS-brikken og måtte ut på bruktmarkedet og annonsere etter noen som hadde et defekt kort med fungerende BIOS-brikke. Eller kanskje ta kontakt med Asus for å få tilsendt en ny. :p

Det fungerte forresten. No more BSOD.

Lenke til kommentar

hvorfor fikk jeg plutselig vondt i magen?

Mangel på øl. :D

Må ha et par øl idag ja :D

Er alt i gang selv. :D (Har foresten fått deg med i tråden og favorittbrukere).

Du vet det er mange support-telefoner å svare på når jeg får hørt 4 minutter av en 6 minutter sang i løpet av hele arbeidsdagen......... (Ja, pauser hver gang det ringer)

Får meg til å tenke på Canadiske ungdomsgrøss og episoden om telefonpolitiet. :D

Lenke til kommentar

(Har foresten fått deg med i tråden og favorittbrukere).

Den tråden har jeg helt slutta å lese. Kommer ikke noe godt ut av det. Jeg blir like skuffa hver gang folk ikke skriver om meg. "Men hva med meg da?", tenker jeg stille for meg selv. Av en eller annen grunn så vil jeg at alle skal like meg.
Lenke til kommentar

Jeg har en alternativ fremgangsmetode. Isteden for å forvente at alle skal skrive om meg, så tenker jeg at de ikke skriver om meg for det er så åpenlyst at jeg er den beste. Trenger ikke å skrive det åpenlyse heller, vet du.

Prøver å tenke det samme selv, men ubevisst så håper man jo alltid.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...