Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ja, det er jeg fullt klar over, men tviler sterkt på at de har giddet å installere denslags her. Det er en butikk med femten i jobb, og tviler på at de kjenner til private i det hele tatt. De sjekker loggen for å finne ut om jeg driver med hurlumhei Greit nok. Kanskje litt forskjellig med oss som har 100 ganger antallet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Du vet det er mange support-telefoner å svare på når jeg får hørt 4 minutter av en 6 minutter sang i løpet av hele arbeidsdagen......... (Ja, pauser hver gang det ringer) Men forum, det rekker man.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Men forum, det rekker man.. Det er ikke akkurat påskenøtter jeg får telefoner om... Endret 2. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ja, nettopp! Så jeg tviler på at det er noe sånt noe her Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 L4r5: Det er skummelt det der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 L4r5: Det er skummelt det der. I de lange sekundene det tok før noe skjedde så jeg for meg at hadde føkka opp selve BIOS-brikken og måtte ut på bruktmarkedet og annonsere etter noen som hadde et defekt kort med fungerende BIOS-brikke. Eller kanskje ta kontakt med Asus for å få tilsendt en ny. Det fungerte forresten. No more BSOD. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 hvorfor fikk jeg plutselig vondt i magen? Mangel på øl. Må ha et par øl idag ja Er alt i gang selv. (Har foresten fått deg med i tråden og favorittbrukere). Du vet det er mange support-telefoner å svare på når jeg får hørt 4 minutter av en 6 minutter sang i løpet av hele arbeidsdagen......... (Ja, pauser hver gang det ringer) Får meg til å tenke på Canadiske ungdomsgrøss og episoden om telefonpolitiet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 L4r5: Hehe. Jeg kan forestille meg hvordan du satt der og kaldsvetta i noe som må ha kjentes som en evighet. Bra det ordna seg til slutt. Da er det jo bare fryd og gammen. Får vel se å lage litt middag her før man kreperer. -> Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (Har foresten fått deg med i tråden og favorittbrukere). Den tråden har jeg helt slutta å lese. Kommer ikke noe godt ut av det. Jeg blir like skuffa hver gang folk ikke skriver om meg. "Men hva med meg da?", tenker jeg stille for meg selv. Av en eller annen grunn så vil jeg at alle skal like meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har en alternativ fremgangsmetode. Isteden for å forvente at alle skal skrive om meg, så tenker jeg at de ikke skriver om meg for det er så åpenlyst at jeg er den beste. Trenger ikke å skrive det åpenlyse heller, vet du. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg vil at det skal være 23. november slik at jeg kan gå og se Cornelis på kino! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har en alternativ fremgangsmetode. Isteden for å forvente at alle skal skrive om meg, så tenker jeg at de ikke skriver om meg for det er så åpenlyst at jeg er den beste. Trenger ikke å skrive det åpenlyse heller, vet du. Prøver å tenke det samme selv, men ubevisst så håper man jo alltid. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Vant ikke du noe beste bruker tråd opplegg, L4r5? Eller er jeg helt på bærtur Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har en alternativ fremgangsmetode. Isteden for å forvente at alle skal skrive om meg, så tenker jeg at de ikke skriver om meg for det er så åpenlyst at jeg er den beste. Trenger ikke å skrive det åpenlyse heller, vet du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hva rettet du på? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Trodde det var åpenbart Hva var det du viste til i innlegget ditt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Eh, det du siterte er jo nøyaktig det jeg selv skrev. Så du retta jo ikke på noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Vant ikke du noe beste bruker tråd opplegg, L4r5? Eller er jeg helt på bærtur 2007 eller 2008. Gidder i bla i så gamle innlegg. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Eh, det du siterte er jo nøyaktig det jeg selv skrev. Så du retta jo ikke på noe. Kanskje jeg ikke retta på feil ved innlegget, men til noe som du viste til i innlegget? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg