Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Velkommen til min verden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Mhh, japanske cookies. *noms* Jeg elsker å ha venner i utlandet. Jeg fikk en GIGANTISK pakke i dag med masse neglelakk og sminke og japansk godteri og klistremerker. I forrige uke fikk jeg japanske LE pokemonkort. Edit: Ok, tom for japanske cookies. Men jeg har japanske karameller som smaker syntetisk frukt! Digger det! Endret 2. september 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du kan se Avenue Q i London! Det skal jeg i desember (med mindre vi ender med stockholmstur i stedet...). Avenue Q må selvsagt sees. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Idag lagde vi hockeypulver i kjemien! Lagde ? Smakte det likt ? Oppskrift ? Jepp vi lagde fra bunnen, and yes, det smakte likt, om ikke bedre! Oppskrift Guess again. Blir feil å dele den føler jeg da prosessen har et viktig stadium som ikke må gjøres feil. Endret 2. september 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Come on, gi oppskriften. Er det ting man kan får på vanlige matbutikker ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Come on, gi oppskriften. Er det ting man kan får på vanlige matbutikker ? Nei, jeg gir ikke ut oppskriften. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Mhh, japanske cookies. *noms* Jeg elsker å ha venner i utlandet. Jeg fikk en GIGANTISK pakke i dag med masse neglelakk og sminke og japansk godteri og klistremerker. I forrige uke fikk jeg japanske LE pokemonkort. Edit: Ok, tom for japanske cookies. Men jeg har japanske karameller som smaker syntetisk frukt! Digger det! Jeg skal til Japan en eller annen gang. Gleder meg Jeg har lyst på taiyaki Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Første karakter i VGS. 5er i kommunikasjon Endret 2. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kånngrats. Armadillo, hva sier dere? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hvorfor fikk jeg plutselig vondt i magen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hvorfor fikk jeg plutselig vondt i magen? Vet ikke, fikk også vondt i mage nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hvorfor fikk jeg plutselig vondt i magen? Mangel på øl. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg hater feilsøking. Har kjøpt ram til dama. 2*2GB Maskina starter fint når jeg bare kjører med den ene. Samme hvilken. Men så fort begge står i så blir det evig BSOD-syklus. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hvorfor fikk jeg plutselig vondt i magen? Mangel på øl. Må ha et par øl idag ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du vet det er mange support-telefoner å svare på når jeg får hørt 4 minutter av en 6 minutter sang i løpet av hele arbeidsdagen......... (Ja, pauser hver gang det ringer) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fy faen! nå pissa jeg nesten i buksa. Skulle oppdatere bios for å se om det hjalp på promlemet. Fant riktig versjon. Lastet ned oppdateringsoftware. Trykker på flash. Og ingenting skjer. Jeg kan ikke en gang bevege musa. Selv tikkinga fra harddisken stoppa. Så etter 20 lange sekunder begynte progressbaren å krype oppover. Phew! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 You know what? Skjermen på jobbdataen låste seg helt, og jeg sitter med InPrivate på IE. Så 4Chan var kanskje ikke helt bildene som burde være fryst fast i skjermen. Sitte å se på morobilder i arbeidstid er kanskje ikke helt greit når sjefen friker ved å se at jeg sjekker mail. Måtte reboote ubemerket, og fiksa det akkurat! Phew! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hahahhaha. Du skjønner det Haageen, InPrivate er bare lokalt på PCen din. Enhver skikkelig IT-avdeling har full kontroll over hva slags trafikk brukerene deres genererer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Er vel mest krise at feil bilder er fryst fast på skjermen. Enhver it-avdeling er ikke den på Kongsberg VGS. Der kan vi sitte og spille wow og whatnot uten bekymring. Endret 2. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Ja, det er jeg fullt klar over, men tviler sterkt på at de har giddet å installere denslags her. Det er en butikk med femten i jobb, og tviler på at de kjenner til private i det hele tatt. De sjekker loggen for å finne ut om jeg driver med hurlumhei Edit: Jeg vil legge inn Firefox Endret 2. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg