Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhh, japanske cookies. *noms*

Jeg elsker å ha venner i utlandet. Jeg fikk en GIGANTISK pakke i dag med masse neglelakk og sminke og japansk godteri og klistremerker. I forrige uke fikk jeg japanske LE pokemonkort.

Edit: Ok, tom for japanske cookies. Men jeg har japanske karameller som smaker syntetisk frukt! Digger det!

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Idag lagde vi hockeypulver i kjemien! :fun:

Lagde ? Smakte det likt ? Oppskrift ?

Jepp vi lagde fra bunnen, and yes, det smakte likt, om ikke bedre! :cool:

Oppskrift

Guess again.

Blir feil å dele den føler jeg da prosessen har et viktig stadium som ikke må gjøres feil.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Mhh, japanske cookies. *noms*

Jeg elsker å ha venner i utlandet. Jeg fikk en GIGANTISK pakke i dag med masse neglelakk og sminke og japansk godteri og klistremerker. I forrige uke fikk jeg japanske LE pokemonkort.

Edit: Ok, tom for japanske cookies. Men jeg har japanske karameller som smaker syntetisk frukt! Digger det!

Jeg skal til Japan en eller annen gang. Gleder meg :love:

Jeg har lyst på taiyaki :wee:

Lenke til kommentar

Fy faen! nå pissa jeg nesten i buksa. Skulle oppdatere bios for å se om det hjalp på promlemet. Fant riktig versjon. Lastet ned oppdateringsoftware. Trykker på flash. Og ingenting skjer. Jeg kan ikke en gang bevege musa. Selv tikkinga fra harddisken stoppa.

Så etter 20 lange sekunder begynte progressbaren å krype oppover.

Phew!

Lenke til kommentar

You know what? Skjermen på jobbdataen låste seg helt, og jeg sitter med InPrivate på IE. Så 4Chan var kanskje ikke helt bildene som burde være fryst fast i skjermen. Sitte å se på morobilder i arbeidstid er kanskje ikke helt greit når sjefen friker ved å se at jeg sjekker mail.

Måtte reboote ubemerket, og fiksa det akkurat!

Phew!

Lenke til kommentar

Ja, det er jeg fullt klar over, men tviler sterkt på at de har giddet å installere denslags her. Det er en butikk med femten i jobb, og tviler på at de kjenner til private i det hele tatt. De sjekker loggen for å finne ut om jeg driver med hurlumhei ;)

Edit: Jeg vil legge inn Firefox :love:

Endret av Haageen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...