Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg er enig med Slimda! Det beste Norge kan gjøre er å kutte ut alt økonomisk samarbeid og isolere seg à la Russland! /ironi Jeg snakket først og fremst om innvandring, til dere begynte å trekke inn Quisling og slikt. Da svarer jeg like seriøst tilbake. "Godwin's law" kjenner du sikkert til. Tåpelig å falle på et slikt nivå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg kan svare seriøst på hva som er galt med FrP, forøvrig. Du sa at de var de eneste med en fornuftig innvandringspolitikk. Det som er galt = Alt annet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det er mulig, men det kan man heller flisespikke på når innvandringen er fikset. Det ser jeg på som Norges største problem for øyeblikket. Ta en titt på sverige. De har jo Europas høyeste antall av anmeldte voldtekter, mer enn dobbelte av england. De hadde også åpne grenser. Og nå må brannvesen og lignende ha politieskorte i visse deler av sverige for å kunne gjøre jobben sin. Joda, FRP har sikkert mye tullete på agendaen sin, men innvandring? Langt bedre enn AP... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Man velger ikke et parti for ET punkt i programmet deres når resten av det er så farfetched at det ville gjort Bush jr. stolt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hed Kandi noen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Med tanke på innvandringspolitikken til de andre partiene, ville jeg faktisk gjort det. Men nå er det flere ting jeg er enige med de om, så da er det ikke så farlig. Hed Kandi noen? c(_) Carecup is empty. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 c(T) Just got filled! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Desto farligere. Jeg står ved at man ikke burde fått lov til å stemme før man har et visst nivå av politisk forståelse, både nasjonalt og internasjonalt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Båååt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Idag lagde vi hockeypulver i kjemien! Lagde ? Smakte det likt ? Oppskrift ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Desto farligere. Jeg står ved at man ikke burde fått lov til å stemme før man har et visst nivå av politisk forståelse, både nasjonalt og internasjonalt. Hyggelig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Denne diskusjonen får meg til å tenke på tråden om hva man hadde gjort om man hadde all makt i Norge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 I tillegg ble mellom 1,3 og 1,4 etniske khmerer drept. kilde Lurer på hvordan de klarte å drepe 0.3 og 0.4 personer. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Tar meg en tur inn i skallet mitt jeg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Dæven, postmannen her tok seg faktisk tid til å gå og levere posten på døra Jeg hadde glemt å sette på plass postkassa som jeg måtte fjerne for å få frem tilhengern Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hva skal jeg gjøre med mine nesten 200 kroner i 1 kroninger ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Lever de til en myntveksler og få tilbake en 200-lapp ellerno. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Lever de til en myntveksler og få tilbake en 200-lapp ellerno. Myntveksler....? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 F.eks: De fleste banker har noe slikt stående. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 "Hei, jeg skal bestille en sånn flipp med knapp på!" Jesus! Velkommen til IKT brukerstøtte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg