Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Mr. A vil høre, skal han det, og Slimdsa kan bare ha det så godt i uvitenhet!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

De tok et snitt i huden min med en gaffel og en kjøkkenkniv, og deretter klippet de opp huden helt nede fra vristen og opp til kneet. En lang og fin rift som visstnok skulle slippe ut trykket som lå inne i der. Så jeg tenkte jeg skulle prøve det etterpå!

Det gjorde jo ikke så veldig vondt, og blødde faktisk ikke i det hele tatt, så jeg mener det er verdt å ta sjansen!

Dette drømte jeg faktisk. Er jeg en syk, syk person?

God morgen.

Nå begynner det å gå litt over styr her... forumbrukere - jeg ser dem til og med i søvne. :ph34r: I natt drømte jeg at Gavekort vekte meg klokka 6 og sa at jeg måtte besøke bestemora hans. :dontgetit:

Avsted til drømmetråden med dere så får vi litt liv i den.

Her er det foresten Vømmøl og øl. Og solen skinner. :D

Lenke til kommentar

Jeg venter fortsatt på poenget. :p

Poenget er vel kanskje at Quisling bøyde hele Norge over, smørte god inn, slik at Tyskland kunne lett ta landet hardt bakfra. Dunno. Kanskje det var det som var poenget.

Eller kanskje så sympatiserer du med Quisling. *shrug*

Du mener slik regjeringen har gjort med EØS-avtaler og slikt? Eller den frie innvandringen vi har hatt de siste årene? Jau, jeg er Quisling-sympatisør og nazist og satanist også. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...