L4r5 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Skaaal jeg dra til LOndon en tur da? Do it. Masse herlige museer der du ikke kan gå glipp av. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hmm... Museer? Aaaah, skeptisk... Vet ikke hva annet jeg skulle gjort der egentlig. Noen gode konserter der i disse dager? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ingenting galt med FRP. Eneste partiet med fornuftig innvandringspolitikk i landet. You knows it's true baby. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ja, og for ikke å snakke om den herlige aksenten du ikke må gå glipp av. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Siden Mr. A vil høre, skal han det, og Slimdsa kan bare ha det så godt i uvitenhet! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): De tok et snitt i huden min med en gaffel og en kjøkkenkniv, og deretter klippet de opp huden helt nede fra vristen og opp til kneet. En lang og fin rift som visstnok skulle slippe ut trykket som lå inne i der. Så jeg tenkte jeg skulle prøve det etterpå! Det gjorde jo ikke så veldig vondt, og blødde faktisk ikke i det hele tatt, så jeg mener det er verdt å ta sjansen! Dette drømte jeg faktisk. Er jeg en syk, syk person? God morgen. Nå begynner det å gå litt over styr her... forumbrukere - jeg ser dem til og med i søvne. I natt drømte jeg at Gavekort vekte meg klokka 6 og sa at jeg måtte besøke bestemora hans. Avsted til drømmetråden med dere så får vi litt liv i den. Her er det foresten Vømmøl og øl. Og solen skinner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hmm... Museer? Aaaah, skeptisk... Vet ikke hva annet jeg skulle gjort der egentlig. Noen gode konserter der i disse dager? Du kan ta emd deg kamera og se hvor mange offentlige bygg du rekker å ta bilde av før politiet tar deg for å være terrorist. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 DET høres faktisk spennende ut! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ser nå at Barenaked Ladies har show i Leeds fredag 16. sept.. Spennende! Skal jeg dra? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Du kan se Avenue Q i London! Det skal jeg i desember (med mindre vi ender med stockholmstur i stedet...). Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ingenting galt med FRP. Eneste partiet med fornuftig innvandringspolitikk i landet. what she said. FRP lukter Quisling lang vei. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Idag lagde vi hockeypulver i kjemien! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 what she said. FRP lukter Quisling lang vei. Tror du bør ta en titt i historiebøkene om hva Quisling faktisk gjorde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Quisling står i ordboken som forræder. Betyr det samme som Judas. Er et internasjonalt ord, på linje med "fjord". Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hva er tankene deres om Hed Kandi? Verdt pengene å dra på en fest i London med dette? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Quisling står i ordboken som forræder. Betyr det samme som Judas. Er et internasjonalt ord, på linje med "fjord". Takk ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg venter fortsatt på poenget. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg venter fortsatt på poenget. Poenget er vel kanskje at Quisling bøyde hele Norge over, smørte god inn, slik at Tyskland kunne lett ta landet hardt bakfra. Dunno. Kanskje det var det som var poenget. Eller kanskje så sympatiserer du med Quisling. *shrug* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg venter fortsatt på poenget. Poenget er vel kanskje at Quisling bøyde hele Norge over, smørte god inn, slik at Tyskland kunne lett ta landet hardt bakfra. Dunno. Kanskje det var det som var poenget. Eller kanskje så sympatiserer du med Quisling. *shrug* Du mener slik regjeringen har gjort med EØS-avtaler og slikt? Eller den frie innvandringen vi har hatt de siste årene? Jau, jeg er Quisling-sympatisør og nazist og satanist også. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Banner Slimda for å være politisk ukorrekt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg er enig med Slimda! Det beste Norge kan gjøre er å kutte ut alt økonomisk samarbeid og isolere seg à la Russland! /ironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg