Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er peanøttsmør godt ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er peanøttsmør godt ? Ja. Faen, det blei en kort diskusjon. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 God morgen. Nå begynner det å gå litt over styr her... forumbrukere - jeg ser dem til og med i søvne. I natt drømte jeg at Gavekort vekte meg klokka 6 og sa at jeg måtte besøke bestemora hans. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Ja. Faen, det blei en kort diskusjon. Ja Endret 2. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er peanøttsmør godt ? Ja. Faen, det blei en kort diskusjon. Nei, det synes ikke jeg. Now: DRØFT! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er peanøttsmør godt ? Ja. Faen, det blei en kort diskusjon. Nei, det synes ikke jeg. Now: DRØFT! Ikke jeg heller, spiser bare makrell i tomat Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nei, det synes ikke jeg. Now: DRØFT! Skall!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er peanøttsmør godt ? Ja. Faen, det blei en kort diskusjon. Nei, det synes ikke jeg. Now: DRØFT! Ikke jeg heller, spiser bare makrell i tomat Makrell i tomat er for sosialklienter og arbeidsløse.Now: DISCUSS! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Makrell i tomat er for sosialklienter og arbeidsløse. Now: DISCUSS! Enig Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Feil, jeg er verken sosialklient eller arbeidsløs. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Feil, jeg er verken sosialklient eller arbeidsløs. Det er akkurat det en sosialklient eller arbeidsløs ville sagt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Feil, jeg er verken sosialklient eller arbeidsløs. Det er akkurat det en sosialklient eller arbeidsløs ville sagt. Han er sikkert innvandrer også. La oss gripe fakler og høygafler og jage han ut av byen! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Feil, jeg er verken sosialklient eller arbeidsløs. Det er akkurat det en sosialklient eller arbeidsløs ville sagt. Han er sikkert innvandrer også. La oss gripe fakler og høygafler og jage han ut av byen! What are we.. Like... Vigrid? FRP? Edit: De ville ikke klagd på sosialklienter og arbeidsløse! Endret 2. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 What are we.. Like... Vigrid? FRP? Edit: De ville ikke klagd på sosialklienter og arbeidsløse! Skjønner ikke hvordan du kommer deg ut av skallet hele tiden. *hive i skall* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ingenting galt med FRP. Eneste partiet med fornuftig innvandringspolitikk i landet. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ingenting galt med FRP. Eneste partiet med fornuftig innvandringspolitikk i landet. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er fullt av peanøttsmør der! Ingenting galt med FRP. Eneste partiet med fornuftig innvandringspolitikk i landet. My statement exactly... Proved my point. Just... Stay away from it! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er fullt av peanøttsmør der! Det er sikkert innvandrerne sin skyld! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skaaal jeg dra til LOndon en tur da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg