Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Mr. A vil høre, skal han det, og Slimdsa kan bare ha det så godt i uvitenhet!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

De tok et snitt i huden min med en gaffel og en kjøkkenkniv, og deretter klippet de opp huden helt nede fra vristen og opp til kneet. En lang og fin rift som visstnok skulle slippe ut trykket som lå inne i der. Så jeg tenkte jeg skulle prøve det etterpå!

Det gjorde jo ikke så veldig vondt, og blødde faktisk ikke i det hele tatt, så jeg mener det er verdt å ta sjansen!

Dette drømte jeg faktisk. Er jeg en syk, syk person?

Lenke til kommentar

Fordi noen få får det bør det være ulovlig, etter så mange år som lovlig?

Det sa jeg aldri.

Kultureni norge er jo sånn at man gjerne tar noen glass i helga.

Nei, kulturen i Norge er å drikke seg sørpings.

Hasj bør forbli lovlig for det gjør folk til late idioter.

Feil.

Greia med hasj er ikke at rusen er chill og det der. Det er at det føles plutselig greit å ikke gjøre noe.

De kjedelige stundene man ellers ville gjort noe med livet sitt blir ikke kjedelige lenger. Man blir lat, dum og sløv.

Det argumentet er komplett idiotisk. Blir som å argumentere for bannlysning av alkohol fordi at så lenge det er lovlig kommer alle til å være fulle på jobb.

Lenke til kommentar

Woo! Endelig en fungerende pillecocktai! :D

Jeg har i meg alt mulig rart nå, men jeg klør ikke og det er det viktigste! :D

Det er så mye enklere med piller også. Da slipper jeg å føle meg klissete og ekkel der jeg står i bare bokseren, dekket av Aloe Vera fra topp til tå og venter på at det skal tørke nok til at jeg får på meg klær. :p

Lenke til kommentar

Woo! Endelig en fungerende pillecocktai! :D

Jeg har i meg alt mulig rart nå, men jeg klør ikke og det er det viktigste! :D

Det er så mye enklere med piller også. Da slipper jeg å føle meg klissete og ekkel der jeg står i bare bokseren, dekket av Aloe Vera fra topp til tå og venter på at det skal tørke nok til at jeg får på meg klær. :p

Pillesnakk er ikke til å unngå her i tråden laugh.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...