Nstin Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Slimda: ikke noe alkohol og tobakk? why?? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Fordi det er giftstoffer Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Nei la oss heller få lov til å røyke oss fjerne Slimda: ikke noe alkohol og tobakk? why?? Er du helt blåst? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Han har sikkert tatt seg noen "blås". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Enig i det meste Slimda sa seg enig i. Og veldig uenig i resten. Jeg er utrolig glad det ikke er slik her som i USA. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Nei la oss heller få lov til å røyke oss fjerne Slimda: ikke noe alkohol og tobakk? why?? Er du helt blåst? Nei alkohol er lovlig, det er tobakk også. kan ikke sammenligne de med hasj engang. så, er du helt blåst? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) alkohol er lovlig, det er tobakk også. kan ikke sammenligne de med hasj engang. så, er du helt blåst? Hasj er komplett ufarlig og har aldri gitt noen voldelige tilbøyeligheter, mens alkohol er medvirkende i nesten all vold og de fleste drap som skjer i Norge. Så, du får forklare hvorfor du mener hasj bør være forbudt og alkohol lovlig. Endret 2. september 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Protected movement - with Quattro! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Protected movement - with Quattro! Reklame much ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Nei DÆVEN! Disken min kom i dag og. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 alkohol er lovlig, det er tobakk også. kan ikke sammenligne de med hasj engang. så, er du helt blåst? Hasj er komplett ufarlig og har aldri gitt noen voldelige tilbøyeligheter, mens alkohol er medvirkende i nesten all vold og de fleste drap som skjer i Norge. Så, du får forklare hvorfor du mener hasj bør være forbudt og alkohol lovlig. Fordi noen få får det bør det være ulovlig, etter så mange år som lovlig? Kultureni norge er jo sånn at man gjerne tar noen glass i helga. Hasj bør forbli lovlig for det gjør folk til late idioter. Greia med hasj er ikke at rusen er chill og det der. Det er at det føles plutselig greit å ikke gjøre noe. De kjedelige stundene man ellers ville gjort noe med livet sitt blir ikke kjedelige lenger. Man blir lat, dum og sløv. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Morn Folk. Våknet opp til en qxl regning på 18 kroner . de kan ikke være seriøse ? Fyfaen sier jeg bare, krever inn kronestykker med faktura. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Mornings. Solen skinner og det er ganske varmt her i leiligheten. SÅ her er det åren dør til balkongen og morgencola. Enig. Glimti kan du begrunne hvorfor, for den skjønner jeg ikke. Flere ting egentlig. Først og fremst vil det selvsagt være en trygghetsfølelse når du er bevæpnet og kan forsvare deg. Her i landet er det jo ikke lov å gå med kniv offentlig en gang. Dessuten så er det ikke slik at alle som vil bære våpen er skytegale tullinger eller vil gå rett til nærmeste supermarked for å rane dem. Enkelte er interesserte og fassinerte av våpen og vet hvordan man skal behandle dem og for deres del er det akkurat like normalt å bære våpen som det er for mange damer å bære håndveske. Folk bør ikke nektes sine lidenskaper slik bare pga. noen bleike og blodløse politikere eller folk som synonymt forbi der våpen med skyting, ran og drap... Det hadde heller ikke skadet om dette med våpen generelt fikk litt mer åpenhet og bevissthet rundt seg her i Norge hvor det nærmest er bannlyst som et tabu. Nå har jo ikke en gang soldater fra Heimvernet våpnene sine hjemme lenger... Jeg sier bare fuck som skal opp om 5 timer. Burde vel ha lagt deg litt før da. Sø bra! Det var en gang en zebra som ikke kunn se bra. Så kom det en zebra som kunne se bra og lærte zebraen som ikke kunne se bra å se bra. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hei, jeg er en zebra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hei, jeg er en varulv. Endret 2. september 2010 av Glimti Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hei, jeg er ett... Mennseke Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Usikker på hva jeg er til tider. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hei, jeg er kjekk Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hei, jeg er en zebra. Hvem slapp deg ut av skall kroken ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg