After Dark Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Mener du at Norge fungerer bra på disse punktene? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Mye av det syns jeg er meget gode meninger Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ja. Nei la oss heller få lov til å røyke oss fjerne, kjøpe våpen, fjern verneplikten og gi oss dødsstraff. veldig bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 ..helt til de innfører dødsstraff for alle som røyker seg fjerne. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 ja, mye bedre med dritings nordmenn...som seriøst i den formen ser ut som the missing-link :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Rett til å bære våpen? Hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Mener du at Norge fungerer bra på disse punktene? De fungerer ikke nødvendigvis bra, men det betyr ikke at du har løsningen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hvis man har en legitim grunn til å ha våpen så har man allerede lov til det her i landet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Rett til å bære våpen? Hvorfor? for da kan du skyte de som går på eiendommen din Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Mye strengere her i Norge da. Heldigvis. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 for da kan du skyte de som går på eiendommen din Det gjør dem jo også noen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg håper det med våpen ALDRI skjer her i Norge Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Enig. Glimti kan du begrunne hvorfor, for den skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Eneste jeg er enig med er innvandringsdelen du skreiv om. Alt det andre er jo helt latterlig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ja. Nei la oss heller få lov til å røyke oss fjerne, kjøpe våpen, fjern verneplikten og gi oss dødsstraff. veldig bra. Nettopp. Så løsningen er altså kun kriminalisert stoff så alle pengene går til kriminelle drittmiljøer istedefor til staten som kunne ha brukt det på noe nyttig, være helt forsvarsløse og ha minimal kunnskap om våpen, basere forsvarsevnen på et elendig opplegg og gi mordere en ny sjanse så de kan bli frie igjen og drepe på nytt... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Nei, men dine "løsninger" synes jeg var idiotiske. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=YYkgTn87gW0&feature=related Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg sier bare fuck som skal opp om 5 timer. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg sier bare fuck som skal opp om 5 timer. Jeg og:D skal med en henger til Kongsvinger:P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 1) Rettssystemet: Det burde innføres dødsstraff for drap og drapsforsøk! Det burde innføres livstid for svært grove voldssaker og det burde innføres tvangskastraksjoner eller tvangsamputasjon av kjønnsorganet på voldtektsforbrytere! Rett til permisjon og tideligere løslatelse burde fjernes og man burde hatt langt færre goder/rettigheter i fengslet.Meningsløst når Norge har et av de beste rettsystemene i hele verdenen. 2) Forsvaret: Verneplikten burde forsvinne og man burde satse på et profesjonelt forsvar. Både heimvernet, hæren, marinen og flyvåpnet burde rustet kraftig opp.Enig 3) Politiet: Politiet burde droppe å bruke tid og energi små småting og fillesaker som drikking på offentlig sted, spytting eller sneiper på gaten. brudd på bruk av pose når man går tur med hunden ol. Den slags kunne det finnes egne ordensvakter for. Politiet burde tatt seg av ting som gatebråk (skjer bla. alltid på festivaler), bråk på utsteder, slåsskamper ol. Og da burde ikke folk skilles for å så bli snakket til, men bare påsatt håndjern og bli slengt rett inn i en politibil og kjørt til værmeste celle.Enig 4) Stoff: Hasj og marihuana burde bli legalisert, gjerne med type coffeeshops som i Nederland.Uenig. Burde forbi bannlyst, men sleng på tobakk og alkohol i samme slengen. 5) Utdanningssystemet: Oppfordret elevene til å gå i kraftig maktkamp mot lærerne og sørge for atvmaktsyke lærere som tror de kan handle ustraffet ble en saga blott!Nå bærer jo du et intenst hat mot lærere av en eller annen grunn da, så må nok si meg uenig. Bedre utdannelse til lærerene samt mer respekt av deres stilling hadde gjort seg, samt et elev-vern som passet på elevene og faktisk tok tak i ting som går galt. 6) Innvandring: Det burde bli strengere krav til innvandring og kriminelle burde bare bli kastet rett ut igjen uansett om det vare fare for deres liv i hjemlandet. Mullah Krekar burde bli utlevert til USA øyeblikkelig!Enig 7) Arkitektur: Norge burde slutte å være så kjedelig og bygge moderne, spennende skyskrapere!Spennende? Tja. Norge burde brukt pengene bedre, rett og slett. 8) Våpen: Folk burde ha rett til å eie og bære på seg våpen slik som i USA!Uenig Sånn. Tror det var alt. Yay! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg