Need44speed Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Motivasjon? Jeg var veldig motivert i starten tenkte at det ville bli gøy. Nå er jeg litt umotivert. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det siste. Skal jeg spille gitar eller bake muffins? Det siste skal pyntes og gis bort, og krever at jeg må rydde opp etter at jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Slapp av, jeg skulka faktisk 4 mnd ifjor i tysk. Fikk ikke noe fravær. Er andre uka i 10ende klasse, og har allerede skulka tysk. Du er ikke alene, vi står sammen! (Hun prater kun tysk, er ikke veldig flink i norsk, og gir ikke fravær). Jeg er forsåvidt den eneste som ikke får beskjed om å lese i timen, og om å svare på spørsmål etter en del brev til skolen Tør ikke skulke jeg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Slapp av, jeg skulka faktisk 4 mnd ifjor i tysk. Fikk ikke noe fravær. Er andre uka i 10ende klasse, og har allerede skulka tysk. Du er ikke alene, vi står sammen! (Hun prater kun tysk, er ikke veldig flink i norsk, og gir ikke fravær). Jeg er forsåvidt den eneste som ikke får beskjed om å lese i timen, og om å svare på spørsmål etter en del brev til skolen Tør ikke skulke jeg Det er ikke no problem! Stille klokka 30 min feil om morgenen ble en vane i fjor! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hahaha, hva gjør "Sayid" i Lahore? Ikke sant, det gjør det også enda mer artig Det siste. Skal jeg spille gitar eller bake muffins? Det siste skal pyntes og gis bort, og krever at jeg må rydde opp etter at jeg er ferdig. Utifra hva som har blitt postet her for en stund siden så må du øve på Stairway to Heaven med en gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det siste. Skal jeg spille gitar eller bake muffins? Det siste skal pyntes og gis bort, og krever at jeg må rydde opp etter at jeg er ferdig. Spille gitar. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det siste. Skal jeg spille gitar eller bake muffins? Det siste skal pyntes og gis bort, og krever at jeg må rydde opp etter at jeg er ferdig. Gjør begge deler, samtidig! Og film det. PLZ 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det siste. Skal jeg spille gitar eller bake muffins? Det siste skal pyntes og gis bort, og krever at jeg må rydde opp etter at jeg er ferdig. Utifra hva som har blitt postet her for en stund siden så må du øve på Stairway to Heaven med en gang Men den er så vanskeliiig (evt.: Jeg er så laaat). Jonas: Jeg ser for meg at det kan bli bittelitt vanskelig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skal jeg begynne å pakke ting eller skal jeg fortsette å se på The Killing Fields? Sistnevnte frister mest. Spørs om det er noe viktig du pakker til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva er det som har skjedd med VG.no? Teknisk feil står det Teksten til "never gonna give you up" er også der. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skal jeg spille gitar eller bake muffins? Det siste skal pyntes og gis bort, og krever at jeg må rydde opp etter at jeg er ferdig. Først kan du spille inn en sang til meg, og så kan du bake muffins til meg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Hmmm... gå til sengs nå og prøve å fikse den stakkars døgnrytmen min eller geeke rundt på forumet (eller internett generelt ) i noen timer til? Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Juice drikker jeg bare i perioder. Og da meierienes appelsinjuice uten fruktkjøtt. Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. Åssen failer man på å blande litt sjokolademelk? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Huff: http://vg.no/ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er det noen som har hacket VG nå? www.vg.no Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det står da tydelig at de er nede? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 står teknisk feil i store bokstaver da. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Må være den morsomste teknisk feil-siden jeg noen gang har sett. Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
danielch Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Rickrolling i tillegg da eller? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Men alt som står rundt? Og den knuste ruten, virker rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg