Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slapp av, jeg skulka faktisk 4 mnd ifjor i tysk. Fikk ikke noe fravær. Er andre uka i 10ende klasse, og har allerede skulka tysk. Du er ikke alene, vi står sammen! (Hun prater kun tysk, er ikke veldig flink i norsk, og gir ikke fravær).

Jeg er forsåvidt den eneste som ikke får beskjed om å lese i timen, og om å svare på spørsmål etter en del brev til skolen

Tør ikke skulke jeg :ermm:

Lenke til kommentar

Slapp av, jeg skulka faktisk 4 mnd ifjor i tysk. Fikk ikke noe fravær. Er andre uka i 10ende klasse, og har allerede skulka tysk. Du er ikke alene, vi står sammen! (Hun prater kun tysk, er ikke veldig flink i norsk, og gir ikke fravær).

Jeg er forsåvidt den eneste som ikke får beskjed om å lese i timen, og om å svare på spørsmål etter en del brev til skolen

Tør ikke skulke jeg :ermm:

Det er ikke no problem! Stille klokka 30 min feil om morgenen ble en vane i fjor! :)

Lenke til kommentar

Hahaha, hva gjør "Sayid" i Lahore?

Ikke sant, det gjør det også enda mer artig :)

Det siste.

Skal jeg spille gitar eller bake muffins? Det siste skal pyntes og gis bort, og krever at jeg må rydde opp etter at jeg er ferdig.

Utifra hva som har blitt postet her for en stund siden så må du øve på Stairway to Heaven med en gang :)
Lenke til kommentar

Det siste.

Skal jeg spille gitar eller bake muffins? Det siste skal pyntes og gis bort, og krever at jeg må rydde opp etter at jeg er ferdig.

Utifra hva som har blitt postet her for en stund siden så må du øve på Stairway to Heaven med en gang :)

Men den er så vanskeliiig (evt.: Jeg er så laaat).

Jonas: Jeg ser for meg at det kan bli bittelitt vanskelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Først kan du spille inn en sang til meg, og så kan du bake muffins til meg :innocent:

Lenke til kommentar

Juice drikker jeg bare i perioder. Og da meierienes appelsinjuice uten fruktkjøtt. Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. :hrm:

Åssen failer man på å blande litt sjokolademelk? :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...