Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Es ist wahr, dass sie in Deutschland ist im Augenblick
Visste ikke at du kunne tysk, b-real. Den setningen er egentlig for riktig til å ha kommet fra google translate. :p

Haha, nei nå feiler du nok dessverre litt her frøken/frue (usikker på tittelen)..jeg kan slettes ikke tysk i det hele tatt og det ovenfor var faktisk ifra google translate ;)

Det eneste tysk jeg kan/husker etter 2 år med tysk på ungdomskolen er: "Ich bin Ausländer und spreche nicht Deutsch"

Ah. Google translate er nemlig flink i gebrokkent. :p Faktisk overraskende at den klarte å oversette denne setningen riktig.

Ja, vi vet jo alle hvor lærerike tysktimene på ungdomsskolen er. :!:

Lenke til kommentar
Ja, vi vet jo alle hvor lærerike tysktimene på ungdomsskolen er. laugh.gif
Eneste jeg husker ifra tysk-timene er læreren brukte å slå knyttneven i bordet når han ville at vi skulle være stille, noe som vil si hvert 5 min omgtrent så...ja..:wee:

Ok,brodern sier jeg er syk fordi jeg syns dette bildet her var litt artig:

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7274099

Det ER et litt komisk bilde sant? :(

Lenke til kommentar

Slapp av, jeg skulka faktisk 4 mnd ifjor i tysk. Fikk ikke noe fravær. Er andre uka i 10ende klasse, og har allerede skulka tysk. Du er ikke alene, vi står sammen! (Hun prater kun tysk, er ikke veldig flink i norsk, og gir ikke fravær).

Jeg er forsåvidt den eneste som ikke får beskjed om å lese i timen, og om å svare på spørsmål etter en del brev til skolen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...