Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gidder ikke å prøve en gang til. Litago er uansett godt det så kjøper den.
Then you will never learn :(

Har ikke behov for det heller når jeg kan kjøpe litago. ;)

Vann MÅ være det første jeg drikker om morgenen. Drikker jeg noe annet enn vann rett etter at jeg har stått opp får jeg en helt jævlig ettersmak som blir der resten av dagen (selv etter å ha pusset tennene). Ellers går det i juice og i det siste en del melk med o'boy (egentlig Nesquick sjokoladepulver siden vi ikke har o'boy her, men jeg kaller sjokoladepulver generelt for o'boy :p).

Juice drikker jeg bare i perioder. Og da meierienes appelsinjuice uten fruktkjøtt. Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. :hrm:

Litago... *arrhhglrglr*

Ferdigkjøpt TYSK sjokolademelk smaker bajs. Da er det bedre med sjokoladepulver og melk. Selv om den tyske melken generelt ikke er så veldig god. Men iblandet Nesquick sjokoladepulver går den egentlig an. :wee:

Men nå snakket jeg ikke om tysk ferdigsjokolademelk, men norsk ferdigsjokolademelk. Hvordan den tyske er aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Es ist wahr, dass sie in Deutschland ist im Augenblick

Visste ikke at du kunne tysk, b-real. Den setningen er egentlig for riktig til å ha kommet fra google translate. :p

Litago... *arrhhglrglr*

Ferdigkjøpt TYSK sjokolademelk smaker bajs. Da er det bedre med sjokoladepulver og melk. Selv om den tyske melken generelt ikke er så veldig god. Men iblandet Nesquick sjokoladepulver går den egentlig an. :wee:

Men nå snakket jeg ikke om tysk ferdigsjokolademelk, men norsk ferdigsjokolademelk. Hvordan den tyske er aner jeg ikke.

Jeg vet hva du ville frem til. Jeg poengterte bare at jeg kjøper Nesquick fordi jeg ikke kan kjøpe Litago. Hadde de hatt Litago her hadde jeg selvfølgelig kjøpt det. Derfor: Litago... *arrhhglrglr* :p

Lenke til kommentar

Faila hardt på Stairway to heaven laugh.gifhttp://www.youtube.c...h?v=70qdgN5BKTM

Unnskyld min kjære mann, du skal ha for forsøket (hvis det var deg) men jeg måtte sette på orginalen for å komme over det jeg fikk presentert :p

Overasker ikke :p - Kan gjøre et bedre forsøk imorgen kanskje :)

Litt bedre :whistle:

Lenke til kommentar
Es ist wahr, dass sie in Deutschland ist im Augenblick
Visste ikke at du kunne tysk, b-real. Den setningen er egentlig for riktig til å ha kommet fra google translate. :p

Haha, nei nå feiler du nok dessverre litt her frøken/frue (usikker på tittelen)..jeg kan slettes ikke tysk i det hele tatt og det ovenfor var faktisk ifra google translate ;)

Det eneste tysk jeg kan/husker etter 2 år med tysk på ungdomskolen er: "Ich bin Ausländer und spreche nicht Deutsch"

Lenke til kommentar

Jeg vet hva du ville frem til. Jeg poengterte bare at jeg kjøper Nesquick fordi jeg ikke kan kjøpe Litago. Hadde de hatt Litago her hadde jeg selvfølgelig kjøpt det. Derfor: Litago... *arrhhglrglr* :p

Du må bare se til å komme deg tilbake til Norge da vett`u vennen. ;) Hva gjør du egentlig borti Tyskland uansett?

Jeg har hatt min første dag på jobb!

Grattis. Var det trivelig?

Lenke til kommentar

Du må bare se til å komme deg tilbake til Norge da vett`u vennen. ;) Hva gjør du egentlig borti Tyskland uansett?

Det er en lang og kjedelig historie som jeg ikke skal kjede kafeen med nå. :p Vil du vite det får du sende meg en PM . :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...