Nstin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 æææ, trudde jeg kjedet meg, men så gjorde jeg det ikke likavel:P merkelig hvordan kåte kvinnfolk endrer helt på humøret på enn^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 I kveld the mentalist sesongpremiere. Flere som skal se? Gleder meg Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Klinte nettopp diskusjon.no til med en bug? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Trykk Record og start å synge? Eller spille orgel som er plugget inn i en av inngangene. Instant hit record. http://www.filedropper.com/testsang Jeg klarte det? Flink gutt Så skrur du på masse distortion så tonene ikke forsvinner på hver streng, så kan du leke Slash. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vurderer å se en rævdårlig amerikansk komedie etter jeg har dusjet. Er Step Brothers godkjent? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Russebilen er herved solgt! What a burden to let goo! Aaaameeeen! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vurderer å se en rævdårlig amerikansk komedie etter jeg har dusjet. Er Step Brothers godkjent? Absolutt. Jeg smilte da hvert fall et par ganger. Har den den på DVD. Komme hit en liten tur? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. Du kan jo prøve samme prinsippet som når man lager hvitsaus: ha i pulveret først og så ha i litt og litt melk mens du rører.Hvitsaus er kanskje ikke det beste greia å sammenligne det med men det er iallefall den tingen som er jævlig irriterende når den klumper seg og man ikke har tålmodighet med å ha i litt og litt melk etter at man har smeltet smør og mel Klinte nettopp diskusjon.no til med en bug?Nææh...jeg tror du må være den eneste som har opplevd dette fenomenet som du snakker om Oppdateringen er vist rundt hjørnet men de venter på _en_ superviktig bug ifra IPB før det skjer og..jah..får bare leve med dette ustabile greia imens Russebilen er herved solgt! What a burden to let goo! Aaaameeeen! Gratulerer Hva slags bil var det og hva fikk du for den? =) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vurderer å lage mer te og se film. Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. Du kan jo prøve samme prinsippet som når man lager hvitsaus: ha i pulveret først og så ha i litt og litt melk mens du rører.Hvitsaus er kanskje ikke det beste greia å sammenligne det med men det er iallefall den tingen som er jævlig irriterende når den klumper seg og man ikke har tålmodighet med å ha i litt og litt melk etter at man har smeltet smør og mel Gidder ikke å prøve en gang til. Litago er uansett godt det så kjøper den. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vurderer å se en rævdårlig amerikansk komedie etter jeg har dusjet. Er Step Brothers godkjent? Absolutt. Jeg smilte da hvert fall et par ganger. Har den den på DVD. Komme hit en liten tur? NSB har ikke de beste tidene for øyeblikket. Satser på å være på Hamar 07.46 i morgen tidlig. See you there! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Klinte nettopp diskusjon.no til med en bug?Nææh...jeg tror du må være den eneste som har opplevd dette fenomenet som du snakker om Oppdateringen er vist rundt hjørnet men de venter på _en_ superviktig bug ifra IPB før det skjer og..jah..får bare leve med dette ustabile greia imens Me so special! Russebilen er herved solgt! What a burden to let goo! Aaaameeeen! Gratulerer Hva slags bil var det og hva fikk du for den? =) Solgte vår '92 Transit for 29K. Kjøpte den for 20k for et år siden, så det var ikke så ille Endret 1. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Trykk Record og start å synge? Eller spille orgel som er plugget inn i en av inngangene. Instant hit record. http://www.filedropper.com/testsang Jeg klarte det? Flink gutt Så skrur du på masse distortion så tonene ikke forsvinner på hver streng, så kan du leke Slash. Jeg er slash Glemte kinda å legge til effekter etterpå, har ikke et ordentlig program på mac'en.. Stairway to heaven; eller, ivertfall første minuttet. Syns jeg klarte det greit første delen. Så kom delen jeg ikke hadde spillt så mye.. - http://www.filedropper.com/testsang_1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 sitter her å "flekser" flesket. er jeg tøff da? skjer her i kveld? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Gidder ikke å prøve en gang til. Litago er uansett godt det så kjøper den.Then you will never learn Solgte vår '92 Transit for 29K. Kjøpte den for 20k for et år siden, så det var ikke så ille Ikke dårlig i det hele tatt det nei sitter her å "flekser" flesket. er jeg tøff da? skjer her i kveld? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Vann MÅ være det første jeg drikker om morgenen. Drikker jeg noe annet enn vann rett etter at jeg har stått opp får jeg en helt jævlig ettersmak som blir der resten av dagen (selv etter å ha pusset tennene). Ellers går det i juice og i det siste en del melk med o'boy (egentlig Nesquick sjokoladepulver siden vi ikke har o'boy her, men jeg kaller sjokoladepulver generelt for o'boy ). Juice drikker jeg bare i perioder. Og da meierienes appelsinjuice uten fruktkjøtt. Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. Litago... *arrhhglrglr* Ferdigkjøpt TYSK sjokolademelk smaker bajs. Da er det bedre med sjokoladepulver og melk. Selv om den tyske melken generelt ikke er så veldig god. Men iblandet Nesquick sjokoladepulver går den egentlig an. Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er du i ze germany? Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 hjalp en med tekniskt ting i dag, så kom jeg til å kopiere favorittene hans i IE det tok 6 (!) minutter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Es ist wahr, dass sie in Deutschland ist im Augenblick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg