Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. :hrm:

Du kan jo prøve samme prinsippet som når man lager hvitsaus: ha i pulveret først og så ha i litt og litt melk mens du rører.

Hvitsaus er kanskje ikke det beste greia å sammenligne det med men det er iallefall den tingen som er jævlig irriterende når den klumper seg og man ikke har tålmodighet med å ha i litt og litt melk etter at man har smeltet smør og mel :)

Klinte nettopp diskusjon.no til med en bug?

Nææh...jeg tror du må være den eneste som har opplevd dette fenomenet som du snakker om ;)

Oppdateringen er vist rundt hjørnet men de venter på _en_ superviktig bug ifra IPB før det skjer og..jah..får bare leve med dette ustabile greia imens :)

Russebilen er herved solgt! What a burden to let goo! Aaaameeeen!

Gratulerer :)

Hva slags bil var det og hva fikk du for den? =)

Lenke til kommentar

Vurderer å lage mer te og se film.

Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. :hrm:

Du kan jo prøve samme prinsippet som når man lager hvitsaus: ha i pulveret først og så ha i litt og litt melk mens du rører.

Hvitsaus er kanskje ikke det beste greia å sammenligne det med men det er iallefall den tingen som er jævlig irriterende når den klumper seg og man ikke har tålmodighet med å ha i litt og litt melk etter at man har smeltet smør og mel :)

Gidder ikke å prøve en gang til. Litago er uansett godt det så kjøper den.

Lenke til kommentar

Vurderer å se en rævdårlig amerikansk komedie etter jeg har dusjet. Er Step Brothers godkjent?

Absolutt. Jeg smilte da hvert fall et par ganger.

Har den den på DVD. Komme hit en liten tur?

NSB har ikke de beste tidene for øyeblikket. Satser på å være på Hamar 07.46 i morgen tidlig. See you there!

Lenke til kommentar

Klinte nettopp diskusjon.no til med en bug?

Nææh...jeg tror du må være den eneste som har opplevd dette fenomenet som du snakker om ;)

Oppdateringen er vist rundt hjørnet men de venter på _en_ superviktig bug ifra IPB før det skjer og..jah..får bare leve med dette ustabile greia imens :)

Me so special! :new_woot:

Russebilen er herved solgt! What a burden to let goo! Aaaameeeen!

Gratulerer :)

Hva slags bil var det og hva fikk du for den? =)

Solgte vår '92 Transit for 29K. Kjøpte den for 20k for et år siden, så det var ikke så ille :)

Endret av Haageen
Lenke til kommentar

Trykk Record og start å synge? Eller spille orgel som er plugget inn i en av inngangene.

Instant hit record.

http://www.filedropper.com/testsang Jeg klarte det?

Flink gutt :) Så skrur du på masse distortion så tonene ikke forsvinner på hver streng, så kan du leke Slash.

Jeg er slash :cool:

Glemte kinda å legge til effekter etterpå, har ikke et ordentlig program på mac'en.. :blush:

Stairway to heaven; eller, ivertfall første minuttet. Syns jeg klarte det greit første delen. Så kom delen jeg ikke hadde spillt så mye.. :whistle: - http://www.filedropper.com/testsang_1

Lenke til kommentar
Gidder ikke å prøve en gang til. Litago er uansett godt det så kjøper den.
Then you will never learn :(

Solgte vår '92 Transit for 29K. Kjøpte den for 20k for et år siden, så det var ikke så ille :)
Ikke dårlig i det hele tatt det nei :)

sitter her å "flekser" flesket. er jeg tøff da? skjer her i kveld?
art1417.jpg

:love:

Lenke til kommentar

Vann MÅ være det første jeg drikker om morgenen. Drikker jeg noe annet enn vann rett etter at jeg har stått opp får jeg en helt jævlig ettersmak som blir der resten av dagen (selv etter å ha pusset tennene). Ellers går det i juice og i det siste en del melk med o'boy (egentlig Nesquick sjokoladepulver siden vi ikke har o'boy her, men jeg kaller sjokoladepulver generelt for o'boy :p).

Juice drikker jeg bare i perioder. Og da meierienes appelsinjuice uten fruktkjøtt. Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. :hrm:

Litago... *arrhhglrglr*

Ferdigkjøpt TYSK sjokolademelk smaker bajs. Da er det bedre med sjokoladepulver og melk. Selv om den tyske melken generelt ikke er så veldig god. Men iblandet Nesquick sjokoladepulver går den egentlig an. :wee:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...