Vowels Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har ikke drukket brus siden første januar. Rimelig lett å bare kutte det ut, etter to uker savner man det ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Brus har jeg ikke drukket på en måned. Hva er hemmeligheten? Flytte for deg selv og leve på en stram økonomi, når du først er igang så er nesten juice bedre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er det litt for tidlig eller? Man tar seg aldri bryet med å skyte bjørnen hvis ikke man allerede har en kjøper til skinnet.Det var for tidlig med andre ord. Jeg gikk å barberte meg heller. Merkelig for en tilfredsstillende følelse det er å barbere seg med ordentlig utstyr og iallefall prøve å gjøre ting grundig,lage leather for egen hånd..osv. Akkurat som det å pusse sko egentlig. Fikk et par sko her på jobb som jeg fikk i oppgave å pusse...faen, det var tilfredsstillende å sitte der å fikle med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BSgZQ_zEjmQ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Brus har jeg ikke drukket på en måned. Brus har jeg ikke drukket på... lenge. Holder meg til vann. Uten kullsyre. ... Hadde aldri gått for min del uten cola. Var fint skrevet i favorittråden foresten. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Se hva jeg har fått meg på rommet mitt! Nå var det bare å huske hvordan man spillte inn sanger igjen.. Tror jeg fant det nå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg prøver å finne en måte å vekke dama som ikke medfører at hun kastrerer meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Trykk Record og start å synge? Eller spille orgel som er plugget inn i en av inngangene. Instant hit record. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg prøver å finne en måte å vekke dama som ikke medfører at hun kastrerer meg. Ville heller ha gått for Gaffa ™ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har aldri hatt problemer med brus, blir rett og slett dårlig hvis jeg drikker for mye av det. Vann er tingen, skulle hatt det i springen! ...hey, vent.. har jo det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Eller hva med en til hun våkner av å ikke få puste? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vann... Går greit om morgnen eller når man har vært lenge ute i solen. Nå har jeg foresten tevann over. Gypsy, ta å tusle deg en tur innom tråden om favorittbrukere du og. Fikk blekket ned litt om deg når jeg først var der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Kom over en fett-artikkel på Nettavisen. 3. Margarin er den største kilden til transfettRiktig: Margarin inneholder ikke transfett. Wut? Kilde Endret 1. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3i-zYdOPG2k&hd=1 *drømme seg litt bort* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kom over en fett-artikkel på Nettavisen. 3. Margarin er den største kilden til transfettRiktig: Margarin inneholder ikke transfett. Wut? Kilde Hvem bryr seg? Bruker smør istedefor margarin uansett i den grad jeg bruker det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg driter regelrett i hva som er sunt og ikke sunt, men jeg stusset på de to setningen som ikke passet sammen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Vann... Går greit om morgnen eller når man har vært lenge ute i solen. Nå har jeg foresten tevann over. Gypsy, ta å tusle deg en tur innom tråden om favorittbrukere du og. Fikk blekket ned litt om deg når jeg først var der. Vann MÅ være det første jeg drikker om morgenen. Drikker jeg noe annet enn vann rett etter at jeg har stått opp får jeg en helt jævlig ettersmak som blir der resten av dagen (selv etter å ha pusset tennene). Ellers går det i juice og i det siste en del melk med o'boy (egentlig Nesquick sjokoladepulver siden vi ikke har o'boy her, men jeg kaller sjokoladepulver generelt for o'boy ). Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kom over en fett-artikkel på Nettavisen. 3. Margarin er den største kilden til transfettRiktig: Margarin inneholder ikke transfett. Wut? Kilde Ser ut som dem har blingset litt på riktig/galt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Trykk Record og start å synge? Eller spille orgel som er plugget inn i en av inngangene. Instant hit record. http://www.filedropper.com/testsang Jeg klarte det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vann MÅ være det første jeg drikker om morgenen. Drikker jeg noe annet enn vann rett etter at jeg har stått opp får jeg en helt jævlig ettersmak som blir der resten av dagen (selv etter å ha pusset tennene). Ellers går det i juice og i det siste en del melk med o'boy (egentlig Nesquick sjokoladepulver siden vi ikke har o'boy her, men jeg kaller sjokoladepulver generelt for o'boy ). Juice drikker jeg bare i perioder. Og da meierienes appelsinjuice uten fruktkjøtt. Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg