Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det litt for tidlig eller? :p

Man tar seg aldri bryet med å skyte bjørnen hvis ikke man allerede har en kjøper til skinnet.
Det var for tidlig med andre ord.

Jeg gikk å barberte meg heller.

Merkelig for en tilfredsstillende følelse det er å barbere seg med ordentlig utstyr og iallefall prøve å gjøre ting grundig,lage leather for egen hånd..osv.

Akkurat som det å pusse sko egentlig. Fikk et par sko her på jobb som jeg fikk i oppgave å pusse...faen, det var tilfredsstillende å sitte der å fikle med det :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har aldri hatt problemer med brus, blir rett og slett dårlig hvis jeg drikker for mye av det.

Vann er tingen, skulle hatt det i springen!

...hey, vent.. har jo det :D

Lenke til kommentar

Vann... Går greit om morgnen eller når man har vært lenge ute i solen. Nå har jeg foresten tevann over. :D

Gypsy, ta å tusle deg en tur innom tråden om favorittbrukere du og. Fikk blekket ned litt om deg når jeg først var der.

Vann MÅ være det første jeg drikker om morgenen. Drikker jeg noe annet enn vann rett etter at jeg har stått opp får jeg en helt jævlig ettersmak som blir der resten av dagen (selv etter å ha pusset tennene). Ellers går det i juice og i det siste en del melk med o'boy (egentlig Nesquick sjokoladepulver siden vi ikke har o'boy her, men jeg kaller sjokoladepulver generelt for o'boy :p).

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kom over en fett-artikkel på Nettavisen.

3. Margarin er den største kilden til transfett

Riktig: Margarin inneholder ikke transfett.

Wut?

Kilde

Ser ut som dem har blingset litt på riktig/galt.

Lenke til kommentar

Vann MÅ være det første jeg drikker om morgenen. Drikker jeg noe annet enn vann rett etter at jeg har stått opp får jeg en helt jævlig ettersmak som blir der resten av dagen (selv etter å ha pusset tennene). Ellers går det i juice og i det siste en del melk med o'boy (egentlig Nesquick sjokoladepulver siden vi ikke har o'boy her, men jeg kaller sjokoladepulver generelt for o'boy :p).

Juice drikker jeg bare i perioder. Og da meierienes appelsinjuice uten fruktkjøtt. Det samme med sjokolademelk og da er det alltid litago. Når det gjelder å blande en sjokolademelk så har jeg gitt opp den kunsten for mange år siden. Blir alltid bare masse, masse klumper. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...