SemikolonP Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 PC-en i Norge som kommer med mest mulig unødvendig tilbehør bare for å få opp verdien, også kalt "Norges råeste PC". Google it Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Cåmmputards hele gjengen! Faen ta han nissen av en Henrik som vant den pc-en.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 HATER når serveren er overlastet og du til og med mister det du hadde skrevet! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Cåmmputards hele gjengen! Faen ta han nissen av en Henrik som vant den pc-en.. Agree. Jeg hadde jo planene klare for den gamle pc'en når pc'en fra denne konken kom inn. Så kom det en idiot og fratok meg muligheten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er det litt for tidlig eller? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 HATER når serveren er overlastet og du til og med mister det du hadde skrevet! Trykk på "tilbake". ohsheet, bare fire episoder House M.D igjen, i morgen må jeg til byen og kjøpe neste dvd. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei folkens. Hva skjer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er det litt for tidlig eller? Man tar seg aldri bryet med å skyte bjørnen hvis ikke man allerede har en kjøper til skinnet. Hei folkens. Hva skjer? Jeg prøver å finne en måte å vekke dama som ikke medfører at hun kastrerer meg. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ich bin aus von die Skalle! Ist dass OK? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Så sett på henne tvangstrøye eller håndjern før du vekker henne. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er iallefall en god parodi(?) da på orginalen Nei ? Ser ikke hvor det lemmet kommer in i bildet heller. Det er fordi originalen ikke handler om et lem. Den handler om kannibalisme. Oversettelsen på parodien er ikke den beste. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei Therawyn. Nettopp jenta jeg ville treffe. Stikk innom favorittbruker-tråden en tur du. Fikk rablet ned litt mer om deg der i stad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ja ja ... Kroppen min har vel godt av dette, om ikke annet. Null tobakk, null brus, null snop, null alkohol, null snacks, null god mat (mat som inneholder chili, hvitløk og andre godsaker) ... Snart må jeg vel på risdiett. Nei, jeg tror ikke det blir så ille, men vi får se på tirsdag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Høres ut som min hverdag det. Sluttet helt med snop og byttet det ut med juice når jeg flyttet ut, snus sluttet jeg også med. Føler meg ikke særlig sunn og sporty da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Brus hadde jeg aldri klart å slutte med. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Brus har jeg ikke drukket på en måned. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei Therawyn. Nettopp jenta jeg ville treffe. Stikk innom favorittbruker-tråden en tur du. Fikk rablet ned litt mer om deg der i stad. Awww. Måtte jo selvfølgelig tilføye litt ekstra om deg og da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Brus har jeg ikke drukket på en måned. Hva er hemmeligheten? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Brus har jeg ikke drukket på en måned. Brus har jeg ikke drukket på... lenge. Holder meg til vann. Uten kullsyre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei Therawyn. Nettopp jenta jeg ville treffe. Stikk innom favorittbruker-tråden en tur du. Fikk rablet ned litt mer om deg der i stad. Awww. Måtte jo selvfølgelig tilføye litt ekstra om deg og da. Stikker og sjekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg