Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er voddler noe å satse på? Hvordan er kvaliteten? Hvilken linje trengst? Mye dårlig film, men noen gode også som er gratis. Jeg sitter på 100/100 og det fungerer helt fint her Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Meldte meg opp nå, får se i kveld om linja mi er bra nok, eller om kvaliteten er verdt det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Indeed og jeg er sånn at jeg ikke kan skru av en film når jeg først har begynt å se den -.- Me 2. Veldig irriterende når man kommer over dårlige filmer. Meldte meg opp nå, får se i kveld om linja mi er bra nok, eller om kvaliteten er verdt det. Voddler er helt ok. Litt irriterende med reklamen i starten, men det er det minste man burde tåle når man får gratis film. Når vi er inne på Voddler, var med på en undersøkelse å fikk en såkalt Voucher som det heter på Voddlersk, som da er en gratis betalfilm, valgte da Hot fuzz som var ganske artig Endret 1. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hmmm... Jeg klarer ikke se om pupillene mine har normal størrelse. Blei plutselig usikker på hvordan de "skal" være. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kommer helt an på hvor lyst/mørkt det er. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Doofensmitz ondskapens aksjeselskaaaap! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Faen vant ikke pcen fra pcworld Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Faen, jeg går glipp av Rått og Råde. -_- Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 6 uker uten internett tar på. Men nå er jeg tilbake i siget. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tissemenner! Nam. Hei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tissemenner! Nam. Hei. Desperat eller? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hatt en avveksling fra burger og spist kyllingsalat med bacon og isfri cola til. Faen, jeg går glipp av Rått og Råde. -_- Er kløen så ille? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tissemenner! Nam. Hei. Desperat eller? Ja. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.telegraph.co.uk/foodanddrink/foodanddrinknews/7973944/Deep-fried-beer-invented-in-Texas.html Fritert øl. Høres ut som en merkelig opplevelse. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Doofensmitz ondskapens aksjeselskaaaap! Hvem sa at du kunne komme ut igjen? Tilbake i skallkroken med deg! Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 HEEEI! Jeg spurte, men fikk ikke noe svar, og den som tier, den samtykker. Men greit, kan trekke stille inn i skallet mitt igjen jeg, hvis det skal være sånn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 HEEEI! Jeg spurte, men fikk ikke noe svar, og den som tier, den samtykker. Men greit, kan trekke stille inn i skallet mitt igjen jeg, hvis det skal være sånn Inn i skallet med deg "hive i skall" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvem sa at du kunne komme ut igjen? Tilbake i skallkroken med deg! Og du som bannet meg i bannetråden fordi du mente skammekroken var for gammeldags... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hatt en avveksling fra burger og spist kyllingsalat med bacon og isfri cola til. Faen, jeg går glipp av Rått og Råde. -_- Er kløen så ille? Blant annet, men kløen er ikke den avgjørdende faktoren til hvorfor jeg ikke kommer meg til Stavanger. Kreftene har raskt ebbet ut, medikamentene jeg går på sløver meg, og et uventet og brått dødsfall i nær familie, gjør at jeg blir hjemme. Ikke at jeg får gjort så mye her jeg ligger og leser mens det føles som om huden min brenner, hadde håpet å kunne bli ferdig med problemstillingen til bacheloren min, men klarer nesten ikke annet enn å ligge her og lese tegneserier lest så mange ganger før at jeg kan de utenat. Får ikke med meg mye, men det er bedre å innbille meg selv at jeg gjør det enn å bare sove, sove, sove. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Uffda, høres ikke godt ut. God bedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg