After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Grei jobb det da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Grei jobb det da. ja faktisk, er veldig greit. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nå burde jeg snart gå og gjøre noe fornuftig. Er ikke helt sikker på hva enda. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Idag hadde vi tysk.. Jeg var "syk" forrige tysktime, og jeg tror læreren har begynt å skjønne at jeg bare er der for å å slippe tysk tredjeåret på vgs. Jeg var den ENESTE som ikke måtte lese noe, og fikk kun et spørsmål. Og det var "Hva betyr *tysksetning*", svaret var "Himmelen er blå" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har planer for dagen, skal på kino (igjen) og se The expendables Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jaok, trodde dette var grunn til å diskvalifisere, men dette var usøkt gjetting fra min side, så jeg beklager på det sterkeste at jeg påsto feil. Det skal aldri gjenta seg, og jeg trekker meg nå stille inn i mitt eget skall. Det gjør du godt av, da slike anklager og påstander er med på å bryte ned samfunnets vegger og utløse Anarki. Kan jeg komme tilbake nå? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er blasfemiparagrafen fjernet? I så fall noen som har en kilde på det? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jaok, trodde dette var grunn til å diskvalifisere, men dette var usøkt gjetting fra min side, så jeg beklager på det sterkeste at jeg påsto feil. Det skal aldri gjenta seg, og jeg trekker meg nå stille inn i mitt eget skall. Ja, skam deg! Tenk å finne på noe så utrolig absurd og out-of-line som å komme med en påstand! Herregud da, mann! Skjerpings! Nå kan du få stå i skammekroken resten av dagen. Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Heldigvis bare 15 min igjen av filmen... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) @Haagen: Nei. Mer skalltid. Endret 1. september 2010 av Pokey Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Heldigvis bare 15 min igjen av filmen... Er den så kjedelig? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Heldigvis bare 15 min igjen av filmen... Er den så kjedelig? Ja fy faen, er kjerlighets greier ikke akkurat min smak når det kommer til film. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da skal jeg omsider tussle og gjøre noe fornuftig. Burde benytte meg av været mens det fremdeles er fint. Høsten har jo i realiteten kommet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvilken film er det snakk om? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Whirlygirl heter den, så bare coveret på Voddler med ei dame på. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Whirlygirl heter den, så bare coveret på Voddler med ei dame på. Ha ha, gikk på den fella jeg å første dagen jeg fikk voddler Edit: Chickflick burde være en egen sjanger Endret 1. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er voddler noe å satse på? Hvordan er kvaliteten? Hvilken linje trengst? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Whirlygirl heter den, så bare coveret på Voddler med ei dame på. Ha ha, gikk på den fella jeg å første dagen jeg fikk voddler Edit: Chickflick burde være en egen sjanger Indeed og jeg er sånn at jeg ikke kan skru av en film når jeg først har begynt å se den -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er voddler noe å satse på? Hvordan er kvaliteten? Hvilken linje trengst? Kvaliteten er grei nok. Usikker på linjekrava. Litt dårlig utvalg foreløpig, men har noen klassikere verd en titt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 @Haagen: Nei. Mer skalltid. Nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg