Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag hadde vi tysk.. Jeg var "syk" forrige tysktime, og jeg tror læreren har begynt å skjønne at jeg bare er der for å å slippe tysk tredjeåret på vgs. Jeg var den ENESTE som ikke måtte lese noe, og fikk kun et spørsmål. Og det var "Hva betyr *tysksetning*", svaret var "Himmelen er blå" :p

Lenke til kommentar

Jaok, trodde dette var grunn til å diskvalifisere, men dette var usøkt gjetting fra min side, så jeg beklager på det sterkeste at jeg påsto feil. Det skal aldri gjenta seg, og jeg trekker meg nå stille inn i mitt eget skall.

Det gjør du godt av, da slike anklager og påstander er med på å bryte ned samfunnets vegger og utløse Anarki.

Kan jeg komme tilbake nå?

Lenke til kommentar

Jaok, trodde dette var grunn til å diskvalifisere, men dette var usøkt gjetting fra min side, så jeg beklager på det sterkeste at jeg påsto feil. Det skal aldri gjenta seg, og jeg trekker meg nå stille inn i mitt eget skall.

Ja, skam deg! Tenk å finne på noe så utrolig absurd og out-of-line som å komme med en påstand! Herregud da, mann! Skjerpings! Nå kan du få stå i skammekroken resten av dagen. :mad:

:tease:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Whirlygirl heter den, så bare coveret på Voddler med ei dame på.

Ha ha, gikk på den fella jeg å første dagen jeg fikk voddler laugh.gif

Edit: Chickflick burde være en egen sjanger

Indeed og jeg er sånn at jeg ikke kan skru av en film når jeg først har begynt å se den -.-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...