L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hadde egentlig tenkt å skrive noe om at jeg hater valentinsdagen, men så fikk jeg en fin valentindags-PM her i stad så den er ikke så ille like vel. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg hater valentinesdagen. Kapitalistisk tull. Må man virkelig ha en dag hvor man setter en så høy pris på folk? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg hater valentinesdagen. Kapitalistisk tull. Må man virkelig ha en dag hvor man setter en så høy pris på folk? la meg gjette: singel og ingen kort? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er singel, uten kort. ^^ Er bare en jævla dag, en torsdag, faktisk. Og jeg skulle ønske det var 15. Me wantz måney. x) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fy fader det skjedde noe merkelig når jeg gikk på tur. Jeg gikk ute også plutselig så får jeg dundrene hodepine. Den var så kraftig at jeg holdt på og falle. jeg hadde en svak hodepine fra før men plutselig tok det helt av. Fikk også vondt i nesa og liksom den kanal fra nesen til hodet. Har noen opplevd noe lignende før? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg hater valentinesdagen. Kapitalistisk tull. Må man virkelig ha en dag hvor man setter en så høy pris på folk? Nei, vi må ikke. Men når den allerede finnes. Hvorfor ikke feire den? *hoppe rundt og kaste roseblader og papirhjerter på folk* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det er en fin dag, men jeg liker ikke det kommerse. Det med masse gaver og dill og dall og stress. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Min valentinsdag har bestått i.. umm 9 timer på skolen og pølse med brød til middag. Jeg er lykkelig. Har lært masse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 *hoppe rundt med Eplefe* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 la meg gjette: singel og ingen kort? Noes, u ripping da soars Nei, vi må ikke. Men når den allerede finnes. Hvorfor ikke feire den? *hoppe rundt og kaste roseblader og papirhjerter på folk* Hadde nå klart oss like bra uten Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ser på feit mann på Sumo, han veier 5,5 mushier ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 mushimushmush :D *hoppe og danse rundt med* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nå har du femogenhalv av meg Viste ikke det var så feite mennesker i norge. Trodde de bodde i england og usa jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er singel, uten kort. ^^Er bare en jævla dag, en torsdag, faktisk. Og jeg skulle ønske det var 15. Me wantz måney. x) *Gi kort til* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har sendt henne kort, men kjerringa sjekker ikke mailen sin. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har sendt henne kort, men kjerringa sjekker ikke mailen sin. Ikke snakk sånn til Nie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fy søren, jeg digger Ida Maria med "Stella & God". Gleder meg til mars, da får jeg den på CD og 7" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har sendt henne kort, men kjerringa sjekker ikke mailen sin. Ikke snakk sånn til Nie Jeg snakker da hvordan faen jeg vil til henne. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fy søren, jeg digger Ida Maria med "Stella & God".Gleder meg til mars, da får jeg den på CD og 7" Den er dårlig. Dama skriker falskt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har sendt henne kort, men kjerringa sjekker ikke mailen sin. Ikke snakk sånn til Nie Jeg snakker da hvordan faen jeg vil til henne. Egentlig snakker du ikke, du skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg