Catkin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Oi, det var kanskje i det høyeste laget. Virker jo som om hun liker oppmerksomheten, dog. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ja, mennesker har en morsom egenskap om å tilpasse seg forholdene. Hun er 14 og drømmer om å bli modell. Hun var jo litt søt også, så skal ikke se bort ifra at det faktisk går. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kansje hun ender opp i guinness rekordbok. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ettersom det er en feil ved henne, tror jeg ho er diskvalifisert Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva kvalifiserer som "normal" høyeste person? Hun har jo blitt slik naturlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Feil. Flere av dem som har vært der, bla. Robert Pershing Wadlow som har verdensrekorden hadde overaktiv hypofyse. Dette var et svar til Haageen. Endret 1. september 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva kvalifiserer som "normal" høyeste person? Hun har jo blitt slik naturlig. Ingen er normale, men tror det har noe med at hun har blitt sånn grunnet genetiske feil eller lignende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva kvalifiserer som "normal" høyeste person? Hun har jo blitt slik naturlig. Ingen er normale, men tror det har noe med at hun har blitt sånn grunnet genetiske feil eller lignende. Hun har en svulst på en del av hjernen som har med kroppsveksten å gjøre. Og det er jo naturlig det, for det er ingen som har operert inn den svulsten, den har oppstått naturlig. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jaok, trodde dette var grunn til å diskvalifisere, men dette var usøkt gjetting fra min side, så jeg beklager på det sterkeste at jeg påsto feil. Det skal aldri gjenta seg, og jeg trekker meg nå stille inn i mitt eget skall. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva kvalifiserer som "normal" høyeste person? Hun har jo blitt slik naturlig. Ingen er normale, men tror det har noe med at hun har blitt sånn grunnet genetiske feil eller lignende. Hun har en svulst på en del av hjernen som har med kroppsveksten å gjøre. Og det er jo naturlig det, for det er ingen som har operert inn den svulsten, den har oppstått naturlig. Det er klart, men svulsten er ikke noe som skal være til stede i en "normalt" frisk kropp så da blir det jo en "unaturlig" årsak til hennes ekstreme vekst. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Men slik er det jo med rekordhaverne av høyderekorden. Iallefall de fleste. Har ikke lest meg opp om hver enkelt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er jo ikke normalt for et menneske å bli over 2.10 de fleste ganger er det noe genetisk feil så. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jaok, trodde dette var grunn til å diskvalifisere, men dette var usøkt gjetting fra min side, så jeg beklager på det sterkeste at jeg påsto feil. Det skal aldri gjenta seg, og jeg trekker meg nå stille inn i mitt eget skall. Det gjør du godt av, da slike anklager og påstander er med på å bryte ned samfunnets vegger og utløse Anarki. Det er klart, men svulsten er ikke noe som skal være til stede i en "normalt" frisk kropp så da blir det jo en "unaturlig" årsak til hennes ekstreme vekst. Det kommer ann på hva som er definisjonen på unaturlig. Jeg vil si silikonpupper er unaturlig, mens en svulst er naturlig. Svulsten er noe kroppen selv produserer. Det er selvsagt unormalt å få en svulst, men unaturlig? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 ja der er jeg enig, men du forstår hva jeg mener. med naturlig og unaturlig i en menneskekropp.. Og hvorfor i helvete sitter jeg å ser en Chick flick??? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Og hvorfor i helvete sitter jeg å ser en Chick flick??? Kanskje du ubevisst prøver å komme i kontakt med din feminine side? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 ja der er jeg enig, men du forstår hva jeg mener. med naturlig og unaturlig i en menneskekropp.. Og hvorfor i helvete sitter jeg å ser en Chick flick??? Fordi du er litt femi ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er jo ikke normalt for et menneske å bli over 2.10 de fleste ganger er det noe genetisk feil så. Jepp, men det diskvalifiserer ikke til offentlig rekord. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Og hvorfor i helvete sitter jeg å ser en Chick flick??? Kanskje du ubevisst prøver å komme i kontakt med din feminine side? Trodde det var en hjernedød komedie alla American pie, men det er pupper i filmen så jeg plages ikke så veldig ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 For min del blir det nok film først i kveld. Nå skal jeg snart ut en tur. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 For min del blir det nok film først i kveld. Nå skal jeg snart ut en tur. Ser film på jobb for å slå ihjel tid når jeg ikke har noe og gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg