Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kvalifiserer som "normal" høyeste person? Hun har jo blitt slik naturlig.

Ingen er normale, men tror det har noe med at hun har blitt sånn grunnet genetiske feil eller lignende.

Hun har en svulst på en del av hjernen som har med kroppsveksten å gjøre. Og det er jo naturlig det, for det er ingen som har operert inn den svulsten, den har oppstått naturlig.

Lenke til kommentar

Hva kvalifiserer som "normal" høyeste person? Hun har jo blitt slik naturlig.

Ingen er normale, men tror det har noe med at hun har blitt sånn grunnet genetiske feil eller lignende.

Hun har en svulst på en del av hjernen som har med kroppsveksten å gjøre. Og det er jo naturlig det, for det er ingen som har operert inn den svulsten, den har oppstått naturlig.

Det er klart, men svulsten er ikke noe som skal være til stede i en "normalt" frisk kropp så da blir det jo en "unaturlig" årsak til hennes ekstreme vekst.

Lenke til kommentar

Jaok, trodde dette var grunn til å diskvalifisere, men dette var usøkt gjetting fra min side, så jeg beklager på det sterkeste at jeg påsto feil. Det skal aldri gjenta seg, og jeg trekker meg nå stille inn i mitt eget skall.

Det gjør du godt av, da slike anklager og påstander er med på å bryte ned samfunnets vegger og utløse Anarki.

Det er klart, men svulsten er ikke noe som skal være til stede i en "normalt" frisk kropp så da blir det jo en "unaturlig" årsak til hennes ekstreme vekst.

Det kommer ann på hva som er definisjonen på unaturlig. Jeg vil si silikonpupper er unaturlig, mens en svulst er naturlig. Svulsten er noe kroppen selv produserer. Det er selvsagt unormalt å få en svulst, men unaturlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...