Datasmurf Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jo, men må jo påføres hver time og man blir så satans klissete. Og mamma hadde prata med noen andre leger og fått tak i noen førstegenerasjons allergitabletter hu gav meg. Atarax. 25 mg. Kan gjøre deg døsig, så du bør ikke kjøre. En time etter inntak klødde jeg fortsatt og bestemte meg for at det var bare bull, som alt annet jeg har tatt. Så skulle jeg opp for å hente noe oppe, så vidt jeg klarte å gå opp trappa. Jeg var så groggy. Gikk rett ned igjen, la meg og steinsovna. Sov til nå. Fikk en mindre hyggelig nyhet og prøver å finne kreftene til å gå på badet. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kaskjer der ute i dag? Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Maks 4 linjer er lov i signaturen. jeg har da 4 linjer ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det var fire veldig tjukke linjer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Flyttet inn i ny leilighet i går ettermiddag, så har en del arbeid foran meg i dag. Hovedsaklig å pakke ut og arrangere møblene. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 da skal jeg gå over signaturen min -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Se på min signatur, det er fire -vanlige- linjer. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Signaturen min er finest, så det så! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tja, Haageen, den er ikke balansert. Stor på topp og bunn, tynn i midten. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 sånn formateringen hadde bugget seg ... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Digg at nettet her er fubared nå. Kommer ikke inn på så å si ingen utelandske sider. Jævlig bra. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 DEN SKAL VÆRE SÅNN FORTENK! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Digg at nettet her er fubared nå. Kommer ikke inn på så å si ingen utelandske sider. Jævlig bra. Prøvd: ipconfig /flushdns ? DEN SKAL VÆRE SÅNN FORTENK! ololol Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi skal hente mammaen min på flyplassen i dag! Jeg er overlykkelig! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) You live at home, Eple? Edit: ALtså hos gamlefolket? Endret 1. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Noen som sa Avatar? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Blir litt feil når dama er den største i forholdet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Indeed, ikke at jeg ville vert i noe forhold med en Navi, men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg