Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

b-real du skulle sett når fatter'n fikk et RC helikopter her altså! det ble med på slektsstevne... *småflau*

Haha,det kan jeg levelig se for meg :lol:

En tidligere bekjent av meg har/hadde et nesten ordentlig RC-helikopter med titan-propeller og hele pakka, brukt en formue på det helikopteret. Men...det var kanskje ikke så lurt å starte det opp inne under en fest..klarte på kjøre det opp i taket og lage store faens hull i taket :p

Jeg synes RC-helikoptre er tøffe jeg og! De er dritkule, og gøye å fly, men det er litt sært å fyre et opp innendørs og leke som bare det.

Kjenner jeg pappa rett er dette her starten på en samling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skjønner det når du blir voksen Narils. Mer er det ikke å si om den saken. :)

nå skal det ikke nevnest at jeg setter meg ned og leker med det ene og det andre, kanskje det kommer av en hel sommer som barnslig? har jobbet i Kongeparken :D

EDIT: @b-real ohyeah: oE8xu.png

Endret av Narils
Lenke til kommentar

Pfft, sove.. Skal ut og knipse bilder i hele natt, jeg. I oslo. Med en kompis. Om VG skriver "to menn (22) og (24) brutalt ranet i Oslo i natt" så er vi blitt kjendiser :fun:

Hmmmm. :hmm:

Kunne vært.. ^_^ (eller bare ikke)

Nei, gikk helt fint, ikke noe tull med noen, enda vi var greit igjennom Oslo downtown. Google maps melder 12km, og det uten surring og virring :fun:

Lenke til kommentar

Spontantur ut på fjellet med noen kompiser i natt. Skal si det var deilig med en dusj, men det var søren meg fint å ligge under stjernehimmelen og.

Kos det da!

Ja, var litt kaldt på morgenen, men null stress når jeg sammenlignet det med andre situasjoner jeg har vært i. Bare å manne seg litt opp. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...