Eplefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 b-real du skulle sett når fatter'n fikk et RC helikopter her altså! det ble med på slektsstevne... *småflau* Haha,det kan jeg levelig se for meg En tidligere bekjent av meg har/hadde et nesten ordentlig RC-helikopter med titan-propeller og hele pakka, brukt en formue på det helikopteret. Men...det var kanskje ikke så lurt å starte det opp inne under en fest..klarte på kjøre det opp i taket og lage store faens hull i taket Jeg synes RC-helikoptre er tøffe jeg og! De er dritkule, og gøye å fly, men det er litt sært å fyre et opp innendørs og leke som bare det. Kjenner jeg pappa rett er dette her starten på en samling. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Du skjønner det når du blir voksen Narils. Mer er det ikke å si om den saken. nå skal det ikke nevnest at jeg setter meg ned og leker med det ene og det andre, kanskje det kommer av en hel sommer som barnslig? har jobbet i Kongeparken EDIT: @b-real ohyeah: Endret 31. august 2010 av Narils Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Pfft, sove.. Skal ut og knipse bilder i hele natt, jeg. I oslo. Med en kompis. Om VG skriver "to menn (22) og (24) brutalt ranet i Oslo i natt" så er vi blitt kjendiser Hmmmm. Deilig og kjølig ute i dag, 5 grader. Synd jeg har sovet så lite i natt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Når sommerdagen ligg utover landet, og du og æ har funne oss ei strand. Og fire kalde pils ligg neri vannet og vi e brun og fin og hand i hand. Når vi har prata om ei bok vi lika, og alt e bra og ikke te å tru. Kvalmende dialekt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Pfft, sove.. Skal ut og knipse bilder i hele natt, jeg. I oslo. Med en kompis. Om VG skriver "to menn (22) og (24) brutalt ranet i Oslo i natt" så er vi blitt kjendiser Hmmmm. Kunne vært.. ^_^ (eller bare ikke) Nei, gikk helt fint, ikke noe tull med noen, enda vi var greit igjennom Oslo downtown. Google maps melder 12km, og det uten surring og virring Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spontantur ut på fjellet med noen kompiser i natt. Skal si det var deilig med en dusj, men det var søren meg fint å ligge under stjernehimmelen og. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spontantur ut på fjellet med noen kompiser i natt. Skal si det var deilig med en dusj, men det var søren meg fint å ligge under stjernehimmelen og. Kos det da! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 jeg vil også på fjellet Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 jeg vil vekk fra spansken! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 jeg vil også på fjellet Mange fjell i Danmark ja :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 jeg bor høyere hjemme i norge enn det høyeste "fjellet" i danmark Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 jeg vil også på fjellet Er vel litt vanskelig når du bor i Danmark Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spontantur ut på fjellet med noen kompiser i natt. Skal si det var deilig med en dusj, men det var søren meg fint å ligge under stjernehimmelen og. Kos det da! Ja, var litt kaldt på morgenen, men null stress når jeg sammenlignet det med andre situasjoner jeg har vært i. Bare å manne seg litt opp. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 fjo nå er det økonomistyring i tre timer <3 regnskap Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Maks 4 linjer er lov i signaturen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Mac.Gruber times Endret 1. september 2010 av Petter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Huh. Atarax fungerer godt på visse ting, men jeg klør nå som satan enda. Og er så groggy at jeg ikke klarer å tenke klart, eller stå. Ha-ha-ha. Ja, ja. Så lenge jeg ikke klør så jævlig, så. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 MacGruber! Smurf: Kjøpte du ikke Aloe Vera i går? Hjalp det ikke mot kløen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg