Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er tilbake på Orkanger igjen. Ligger på sengen og brenner opp og leter etter noe jeg kan se på mens jeg smører meg inn med Aloe Vera for n'te gang i dag. Synd virkningen ikke varer mer enn en halvtime/times tid. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Min far og kjæresten min leker med RC-helikopter. Blir alle gutter plutselig tolv når det er radiostyrte ting i nærheten? Ja. Stefaren min som er nesten femti blir helt vill rundt radiostyrte leker. Han kjøpte et radiostyrt helikopter (eller var det en båt?) for 6000 kroner. Hva tror dere? Det er dritgøy Vi går i 10ende, og vi kjøpte hele gjengen billige RC helikoptere, dessverre var det veldig gøy å kræsje i hverandre, så det varte ikke så lenge Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Heisan. Hva bedriver dere kvelden med? Jeg sitter i ro og fred og tar en øl og tenkte å se litt på film eller kansje bla i en bok nå. Var nokså stille i de trådene jeg følger med på uansett. Jeg slapper maksimalt av går imellom å sove og se på tv sånn i halvtime sykluser. Nå er det Topgear på tv Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Redigerer sykkelen min i photoshop, for å se hva jeg kan gjøre med den Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vurderer å sette meg litt med film. Har opplevd total bånnkvalitet av en tråd nettopp og i alle de andre jeg er aktiv i skjer det lite eller ingen ting. Så hva slags film skal man finne på? Et av livets vanseklige valg... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Utrolig, kopiert fra forsien: 0 Medlem(mer) har bursdag i dag Ingen medlemmer feirer sin bursdag i dag Tenk på at av alle de som er regisrert her er ingen født på dette tidspunktet... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Var vel en dårlig tid da, for 9 mnd siden (Vært år) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Alle fulgler små de er, skyter vi med luftgevær. Om de ikke faller ned - prøver vi med AG3... Barneskolelærerene var ikke så glade over at vi sang dette. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ufruktbarhetens tid... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Min far og kjæresten min leker med RC-helikopter. Blir alle gutter plutselig tolv når det er radiostyrte ting i nærheten? Man er ikke voksen før man kan tillate seg å være barnslig Alle voksne menn har et lite barn inni seg Det er en grunn til jeg ikke har kastet Legoen min, og det er rett og slett for å leke med når jeg selv får barn. Barnet er bare en passende unnskyldning. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Alle fulgler små de er, skyter vi med luftgevær. Om de ikke faller ned - prøver vi med AG3... Barneskolelærerene var ikke så glade over at vi sang dette. Elendig versjon. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ah, herlig å høre på litt klassisk musikk før jeg skal sove Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Pfft, sove.. Skal ut og knipse bilder i hele natt, jeg. I oslo. Med en kompis. Om VG skriver "to menn (22) og (24) brutalt ranet i Oslo i natt" så er vi blitt kjendiser Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Min far og kjæresten min leker med RC-helikopter. Blir alle gutter plutselig tolv når det er radiostyrte ting i nærheten? Selvsagt. Radiostyrte ting er bare utrolig fun. Kjøpte et sånt bittelite radiostyrt helikopter til gamlingen til jul og han gjorde ikke noe annet en å fly med det 200g (toppen..) flyet Alle fulgler små de er, skyter vi med luftgevær. Om de ikke faller ned - prøver vi med AG3... :dremel:Barneskolelærerene var ikke så glade over at vi sang dette.Vi hadde en idiotlærer på barneskolen som ikke ville at vi skulle synge Kjærlighetsvisa av Sivertsen en gang pga: Når sommerdagen ligg utover landet, og du og æ har funne oss ei strand. Og fire kalde pils ligg neri vannet og vi e brun og fin og hand i hand. Når vi har prata om ei bok vi lika, og alt e bra og ikke te å tru. Vi måtte synge 4 kalde brus gitt. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 b-real du skulle sett når fatter'n fikk et RC helikopter her altså! det ble med på slektsstevne... *småflau* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Du skjønner det når du blir voksen Narils. Mer er det ikke å si om den saken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Her er litt lett sengelektyre om dere ikke får sove: http://tinyurl.com/3yk72oh (PS: slapp av. Ikke rickroll eller screamer.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 b-real du skulle sett når fatter'n fikk et RC helikopter her altså! det ble med på slektsstevne... *småflau* Haha,det kan jeg levelig se for meg En tidligere bekjent av meg har/hadde et nesten ordentlig RC-helikopter med titan-propeller og hele pakka, brukt en formue på det helikopteret. Men...det var kanskje ikke så lurt å starte det opp inne under en fest..klarte på kjøre det opp i taket og lage store faens hull i taket Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Typisk at da jeg fant en bil jeg endelig likte, så ble den solgt etter noen få timer Typisk at mora mi er nagativ til seilbåt. Typisk at jeg kjeder meg. Typisk at jeg ikke har tid til fritidsaktiviteter pga. jobb Gahh.... Endret 31. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er ikke interessert i radiostyrte helikoptere. Hva annet skal jeg bruke/gjøre for å bli voksen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg