Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min far og kjæresten min leker med RC-helikopter. Blir alle gutter plutselig tolv når det er radiostyrte ting i nærheten?

Ja. Stefaren min som er nesten femti blir helt vill rundt radiostyrte leker. Han kjøpte et radiostyrt helikopter (eller var det en båt?) for 6000 kroner. :ermm:

Hva tror dere? Det er dritgøy :D Vi går i 10ende, og vi kjøpte hele gjengen billige RC helikoptere, dessverre var det veldig gøy å kræsje i hverandre, så det varte ikke så lenge :whistle:

Lenke til kommentar

Heisan. Hva bedriver dere kvelden med? Jeg sitter i ro og fred og tar en øl og tenkte å se litt på film eller kansje bla i en bok nå. Var nokså stille i de trådene jeg følger med på uansett.

Jeg slapper maksimalt av går imellom å sove og se på tv sånn i halvtime sykluser. Nå er det Topgear på tv :D

Lenke til kommentar

Min far og kjæresten min leker med RC-helikopter. Blir alle gutter plutselig tolv når det er radiostyrte ting i nærheten?

Man er ikke voksen før man kan tillate seg å være barnslig

Alle voksne menn har et lite barn inni seg

Det er en grunn til jeg ikke har kastet Legoen min, og det er rett og slett for å leke med når jeg selv får barn. Barnet er bare en passende unnskyldning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt. Radiostyrte ting er bare utrolig fun. Kjøpte et sånt bittelite radiostyrt helikopter til gamlingen til jul og han gjorde ikke noe annet en å fly med det 200g (toppen..) flyet :p

Alle fulgler små de er, skyter vi med luftgevær.

Om de ikke faller ned - prøver vi med AG3...

:dremel:Barneskolelærerene var ikke så glade over at vi sang dette.
Vi hadde en idiotlærer på barneskolen som ikke ville at vi skulle synge Kjærlighetsvisa av Sivertsen en gang pga:

Når sommerdagen ligg utover landet, og du og æ har funne oss ei strand.

Og fire kalde pils ligg neri vannet og vi e brun og fin og hand i hand.

Når vi har prata om ei bok vi lika, og alt e bra og ikke te å tru.

Vi måtte synge 4 kalde brus gitt.

Lenke til kommentar

b-real du skulle sett når fatter'n fikk et RC helikopter her altså! det ble med på slektsstevne... *småflau*

Haha,det kan jeg levelig se for meg :lol:

En tidligere bekjent av meg har/hadde et nesten ordentlig RC-helikopter med titan-propeller og hele pakka, brukt en formue på det helikopteret. Men...det var kanskje ikke så lurt å starte det opp inne under en fest..klarte på kjøre det opp i taket og lage store faens hull i taket :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...