Skjelvgråt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Neinei, selvfølgelig ikke xD. Nå må ikke dere her på forumet plante noe på rullebladet mitt da Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Men..Men jeg har bare fått DNFK stengt noen ganger, samt irritert dere litt Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Da var halve storetåneglen min fjerna Så då må eg vere heilt i ro eit par dagar.. gaming Endret 31. august 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nam, en kopp kakao og 4 skiver med gulost og skinke Noe av det beste som finnes. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kakao og skiver med baconost er betre Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Øl, biff og poteter... Ikke rambo nei. Men kontrollert, ja. Alle fulgler små de er, skyter vi med luftgevær. Om de ikke dauer av det - prøver vi med AG3... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Min far og kjæresten min leker med RC-helikopter. Blir alle gutter plutselig tolv når det er radiostyrte ting i nærheten? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Min far og kjæresten min leker med RC-helikopter. Blir alle gutter plutselig tolv når det er radiostyrte ting i nærheten? Selvfølgelig. Det finnes seriøst ikke noe kulere enn radiostyrte leker, bilbaner og lego. 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 japp. er bare sånn det er, eple. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jaja. Jeg skal vel bare være glad for at de ikke gikk ut for å fly med de funky lysene på halen. De bare "OOH LED I SKUMRING AWE-SOME!" og så high-fiver de og ler som Beavis og Butthead. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Min far og kjæresten min leker med RC-helikopter. Blir alle gutter plutselig tolv når det er radiostyrte ting i nærheten? Newtons unknown law of fysic: Radiostyrt+mannfolk=Instant tolvåring Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Min far og kjæresten min leker med RC-helikopter. Blir alle gutter plutselig tolv når det er radiostyrte ting i nærheten? Ja. Stefaren min som er nesten femti blir helt vill rundt radiostyrte leker. Han kjøpte et radiostyrt helikopter (eller var det en båt?) for 6000 kroner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg fant sjørøverlegoen min når jeg var hjemme sist gang . Gjett om det ble hiv og hoi og splitte mine bramseil da! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Heisan. Hva bedriver dere kvelden med? Jeg sitter i ro og fred og tar en øl og tenkte å se litt på film eller kansje bla i en bok nå. Var nokså stille i de trådene jeg følger med på uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg