Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg stoler på dem fordi de er leger, ikke fordi de er foreldrene mine. Jeg har allerede prøvd healing og konstatert at det var penger rett i dass så. BTW. Er Aloe Vera sånn greie med slike nastye "korn" i? Nei , da tenker du nok på slike hudpeeling , og skurekremer for huden smurf. slik er det ikke i aloe vera. Den leger huden mot mye rart. brannskader, solbrenthet, insektstikk osv osv. the list never ends Da får jeg hute meg innom apoteket før jeg går på toget sørover. Skal til dermatolog og lege i morgen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 ohh lord! jeg må virkelig slutte å finne irriterende flash spill på nettet har ikke gjort annet en å kjefte på skjermen den siste timen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Bah! Disse greiene er dyrt! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Var det en rød eller blå brennmanet? Har hørt at de blå brenner værre, men har aldri blitt brent av en selv. Blå brennmanet? Aldri hørt om engang. Bare sett vanlige glassmaneter og rød brennmaneter (og blitt brent av sistnevnte, selvsagt). Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Bah! Disse greiene er dyrt! Alovera? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 DOO WANT! Det der husker jeg. Faen så digg det var Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Flere som har problemer med Facebook i dag? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Flere som har problemer med Facebook hver dag? 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://www.thewildernessdowntown.com/ Får den ikke til å funke, starta den i stad, men måtte gå, så bare noen sekunder. Nå står den bare å loader på 97% Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jærk, blir ikke helt kvitt bilde av en liten gutt med tre bein... Var det en rød eller blå brennmanet? Har hørt at de blå brenner værre, men har aldri blitt brent av en selv. Blå brennmanet? Aldri hørt om engang. Bare sett vanlige glassmaneter og rød brennmaneter (og blitt brent av sistnevnte, selvsagt). Joda, de finnes. Men de er skjeldne i forhold til de rød da. Like greit at du ikke har opplevd dem for jeg har hørt at de brenner noe grusomt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Og blå skal visstnok brenne verre, ja... Blitt brent av en rød på tissemann da jeg var liten nok til å bade uten klær en gang... Uff, bad memories... I senere tid har jeg stupt inn i en rød en ( ), samt også fått en tråd inn på øyet... Ouch! Stupt på en jeg også, min fars fetter stupte på en, og den kom seg INNI buksa på'n, stakkars mann... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://www.thewildernessdowntown.com/ Får den ikke til å funke, starta den i stad, men måtte gå, så bare noen sekunder. Nå står den bare å loader på 97% May I suggest reloading? Funket ihvertfall på meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vel, kløen ble nå dempet av Aloe Veraen. Nå har jeg derimot irriterende smerter hver gang jeg tråkker ned eller legger handen / underarmen ned på noe. Oh well. Jeg har overlevd så langt, skal overleve dette også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Smurfen: Beste du hadde gjort var og kjøpe deg en aloe vera-plante Da kan du ta et blad, og det alene er til noen ganger. Det kjøttet som er inni er det du smører på...grovt forklart. Vår sin har blitt ganske stor nå Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Blå brennmanet? Aldri hørt om engang. I'm just saying: *grøss* de svir vondere ja. Farfaren min stupte gjennom en rød en (en gigantisk en slik at hele kroppen hans ble brent) det var før aloe veraen så han smørte seg inn med smør og kjørte motorsykkel i bar overkropp. EDIT: http://miljolare.no/data/ut/art/?or_id=4634 og mange somrer i båt er mine kilder Endret 31. august 2010 av Narils Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 så han smørte seg inn med smør og kjørte motorsykkel i bar overkropp. Motorsykkel og smør? Fikk litt... Vibber av den slags. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Smurfen: Beste du hadde gjort var og kjøpe deg en aloe vera-plante Da kan du ta et blad, og det alene er til noen ganger. Det kjøttet som er inni er det du smører på...grovt forklart. Vår sin har blitt ganske stor nå Vel, jeg klarte å kverke en kaktus pga. for dårlig stell, så jeg vet ikke jeg. Jeg har virkelig ikke grønne fingre. Jeg kunne sikkert klart å drepe en plastplante. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 han måtte jo ha noe vått som gav kjøling, og forsatt ikke tørket derfor smør Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vel, jeg klarte å kverke en kaktus pga. for dårlig stell, så jeg vet ikke jeg. Jeg har virkelig ikke grønne fingre. Jeg kunne sikkert klart å drepe en plastplante. Plastkaktuser kan anbefales, de ser helt like ut og de dør ikke like lett. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vel, jeg klarte å kverke en kaktus pga. for dårlig stell, så jeg vet ikke jeg. Jeg har virkelig ikke grønne fingre. Jeg kunne sikkert klart å drepe en plastplante. Plastkaktuser kan anbefales, de ser helt like ut og de dør ikke like lett. Bare jeg som synes det er rart å drepe kaktuser og å synes de dør lett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg