Eplefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Din mor kan ikke særlig mye om Aloe med andre ord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nei, ifg. mine foreldre er det like ubrukelig som homeopati og healing. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det er det reneste legemiddelet du finner! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Aloe Vera fungerer faktisk mot mye rart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Huh. Får kjøpe med meg noe når jeg stikker på apoteket og kjøper hydrokortison eller fucidin da. Det selges på apoteket, sant? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nei, ifg. mine foreldre er det like ubrukelig som homeopati og healing. Så da må det være sant? Tenk om foreldrene dine er som folka i dogtooth. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg stoler på dem fordi de er leger, ikke fordi de er foreldrene mine. Jeg har allerede prøvd healing og konstatert at det var penger rett i dass så. BTW. Er Aloe Vera sånn greie med slike nastye "korn" i? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Many scientific studies of the use of aloe vera have been undertaken, some of them conflicting.[1][2][3][4] Despite these limitations, there is some preliminary evidence that Aloe vera extracts may be useful in the treatment of wound and burn healing, minor skin infections, Sebaceous cyst, diabetes and elevated blood lipids in humans. Aloe Vera - Wikipedia Det fungerer, da jeg har brukt det opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ah. Apotek, dagligvare eller helsekost-butikk? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har ikke snøring, hadde en Aloe Vera plante stående hjemme som jeg brukte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 De selger aloe gel på de fleste apotek. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Når jeg tenker meg om, har jeg aldri satt mine føtter innenfor dørene til et apotek. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg stoler på dem fordi de er leger, ikke fordi de er foreldrene mine. Jeg har allerede prøvd healing og konstatert at det var penger rett i dass så. BTW. Er Aloe Vera sånn greie med slike nastye "korn" i? Nei , da tenker du nok på slike hudpeeling , og skurekremer for huden smurf. slik er det ikke i aloe vera. Den leger huden mot mye rart. brannskader, solbrenthet, insektstikk osv osv. the list never ends Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Joda, Aloe Vera hjelper mot så og si alt. Jeg har brukt det på alt fra kleggbitt til vannkopper (er ikke det du har da Sjur? Klør som bare faen det også, og du får det på hele kroppen). Husker den gangen jeg ble brent av brannmanet på armen... fytti grisen som det svei. Pappa prøvde alt av kremer vi hadde, men det hjalp ikke litt engang. Så kom naboen med Aloe Vera gel, og etter fem minutter var svien nesten ikke merkbar lenger. Trust me, it works. Endret 31. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) DOO WANT! looks like pure oMnoMnoM Endret 31. august 2010 av Balli Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Joda, Aloe Vera hjelper mot så og si alt. Jeg har brukt det på alt fra kleggbitt til vannkopper (er ikke det du har da Sjur? Klør som bare faen det også, og du får det på hele kroppen). Husker den gangen jeg ble brent av brannmanet på armen... fytti grisen som det svei. Pappa prøvde alt av kremer vi hadde, men det hjalp ikke litt engang. Så kom naboen med Aloe Vera gel, og etter fem minutter var svien nesten ikke merkbar lenger. Trust me, it works. Var det en rød eller blå brennmanet? Har hørt at de blå brenner værre, men har aldri blitt brent av en selv. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ah. Apotek, dagligvare eller helsekost-butikk? Ja, ja og ja. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Og blå skal visstnok brenne verre, ja... Blitt brent av en rød på tissemann da jeg var liten nok til å bade uten klær en gang... Uff, bad memories... I senere tid har jeg stupt inn i en rød en ( ), samt også fått en tråd inn på øyet... Ouch! Endret 31. august 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg