Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke.

Med min flaks er jeg vel allergisk mot livet, evt. lufta / vannet på Steinkjer. :p

Neida, jeg aner ikke hva det kan være. Har sjekket for vegg(e)dyr, lett rundt etter fuglereder for evt. fuglelopper, vasket sengetøy og laken på nytt, bytta madrass og seng, ikke drukket brus eller røyket eller noe og likevel får jeg mer og mer kløende stikk / bitt og det klør verre og verre (samt hovner opp og det virker som om de sprer varme (WTF?!)) for hver dag som går.

Det begynte som noen myggstikk like over høyre ankel for 10-12 dager siden og er nå overalt på armene og bena, samt rygg og ansikt. Det eneste stedet de ikke er, er på tatoveringen og på / rundt kjønnsorgan / anus. Heldigvis for det, sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Men da så.

*edit*

Hvor mye vitamin C er det i tablettene?

Er disse, så jeg antar 200mg.

Ser nå at jeg tar for mange siden jeg bare skal ta en, men siden jeg er røyker trenger jeg visst 40% mer ...

Tror uansett ikke jeg får vitaminsjokk. :p

Kan være kroppen som skiller seg ut med avfallsstoffene?

Det at du har kutta ned/slutta med brus og tobakk, kan få kroppen din til å begynne utrensking, og dette gjennom alle porer som finnes ;)

Mja, skeptisk.

Jeg begynte å klø lenge før jeg kutta ut tobakken, og jeg har roa ned kraftig / i perioder kutta helt ut brusen siden før sommeren. :p

Lenke til kommentar

Aner ikke.

Med min flaks er jeg vel allergisk mot livet, evt. lufta / vannet på Steinkjer. :p

Neida, jeg aner ikke hva det kan være. Har sjekket for vegg(e)dyr, lett rundt etter fuglereder for evt. fuglelopper, vasket sengetøy og laken på nytt, bytta madrass og seng, ikke drukket brus eller røyket eller noe og likevel får jeg mer og mer kløende stikk / bitt og det klør verre og verre (samt hovner opp og det virker som om de sprer varme (WTF?!)) for hver dag som går.

Det begynte som noen myggstikk like over høyre ankel for 10-12 dager siden og er nå overalt på armene og bena, samt rygg og ansikt. Det eneste stedet de ikke er, er på tatoveringen og på / rundt kjønnsorgan / anus. Heldigvis for det, sier nå jeg.

hmm minner meg om den gangen jeg hadde elveblest i over 1 år. Så ikke ut, hadde slike kløende hevelser over alt på kroppen,

Men du har ikke blitt bitt av flått i sommer da smurf ?

Lenke til kommentar

Ikke det jeg vet. Har sjekka også, både av farmor og av mutter etter å ha vært ute og kost meg i gress og skau og andre steder hvor flåtten trives.

Pappa lurte på om det ikke var elveblest, men så kom mamma og han frem til at det var ikke helt rett det heller.

Hva tok du mot elveblesten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...