Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser ut som et kløende helvete. Venter bare på at klokka skal bli 15:00, så jeg kan dra til legen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hører på Vømmøl og venter på miljøtjenesten. Mornings. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Mornings. Her går det i Neil Young og vann. Jeg får kun spise vann og brød for tiden, ordre fra legen, det er det eneste de går ut fra at jeg tåler, siden jeg tydeligvis har reagert på alt fra lapskaus og potetgull til aloe vera og palmolive. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hva som kan være feil da tror du Datasmurf? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg stemmer for såpe + placebo! Der har du det, Smurf Her går det i Maria Mena på Radio Prime Halden! Woooo! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Aner ikke. Med min flaks er jeg vel allergisk mot livet, evt. lufta / vannet på Steinkjer. Neida, jeg aner ikke hva det kan være. Har sjekket for vegg(e)dyr, lett rundt etter fuglereder for evt. fuglelopper, vasket sengetøy og laken på nytt, bytta madrass og seng, ikke drukket brus eller røyket eller noe og likevel får jeg mer og mer kløende stikk / bitt og det klør verre og verre (samt hovner opp og det virker som om de sprer varme (WTF?!)) for hver dag som går. Det begynte som noen myggstikk like over høyre ankel for 10-12 dager siden og er nå overalt på armene og bena, samt rygg og ansikt. Det eneste stedet de ikke er, er på tatoveringen og på / rundt kjønnsorgan / anus. Heldigvis for det, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Som jeg spurte i irritere-tråden. Vitamin C? Får du nok? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ja. Jeg tar to-tre tabletter om dagen, som et substitutt for sitrusfruktene jeg ikke kan spise. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Men da så. *edit* Hvor mye vitamin C er det i tablettene? Endret 31. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Liker hvordan denne Chuck Norris filmen har et "dypt" plott. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kan være kroppen som skiller seg ut med avfallsstoffene? Det at du har kutta ned/slutta med brus og tobakk, kan få kroppen din til å begynne utrensking, og dette gjennom alle porer som finnes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Men da så. *edit* Hvor mye vitamin C er det i tablettene? Er disse, så jeg antar 200mg. Ser nå at jeg tar for mange siden jeg bare skal ta en, men siden jeg er røyker trenger jeg visst 40% mer ... Tror uansett ikke jeg får vitaminsjokk. Kan være kroppen som skiller seg ut med avfallsstoffene? Det at du har kutta ned/slutta med brus og tobakk, kan få kroppen din til å begynne utrensking, og dette gjennom alle porer som finnes Mja, skeptisk. Jeg begynte å klø lenge før jeg kutta ut tobakken, og jeg har roa ned kraftig / i perioder kutta helt ut brusen siden før sommeren. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Aner ikke. Med min flaks er jeg vel allergisk mot livet, evt. lufta / vannet på Steinkjer. Neida, jeg aner ikke hva det kan være. Har sjekket for vegg(e)dyr, lett rundt etter fuglereder for evt. fuglelopper, vasket sengetøy og laken på nytt, bytta madrass og seng, ikke drukket brus eller røyket eller noe og likevel får jeg mer og mer kløende stikk / bitt og det klør verre og verre (samt hovner opp og det virker som om de sprer varme (WTF?!)) for hver dag som går. Det begynte som noen myggstikk like over høyre ankel for 10-12 dager siden og er nå overalt på armene og bena, samt rygg og ansikt. Det eneste stedet de ikke er, er på tatoveringen og på / rundt kjønnsorgan / anus. Heldigvis for det, sier nå jeg. hmm minner meg om den gangen jeg hadde elveblest i over 1 år. Så ikke ut, hadde slike kløende hevelser over alt på kroppen, Men du har ikke blitt bitt av flått i sommer da smurf ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ikke det jeg vet. Har sjekka også, både av farmor og av mutter etter å ha vært ute og kost meg i gress og skau og andre steder hvor flåtten trives. Pappa lurte på om det ikke var elveblest, men så kom mamma og han frem til at det var ikke helt rett det heller. Hva tok du mot elveblesten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://www.lommelegen.no/321638/elveblest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har lest der. Og går på Zyrtec til vanlig, uten at det har hjulpet noe mot dette. Også lest litt på nettdoktor og NKI og prater med legen nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Woo! Hjemmelaget ispose gjør dette litt bedre. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg smurte på klødempende salve å aloevera i 1 år Smurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Aha ... Kortisonsalve da, eller? Mutter vil ikke la meg bruke aloe vera, da hun mener jeg kan reagere på det også, siden jeg allerede reagerer på såpe og fuktighetskremer med parfyme i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg