Catkin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ja etter å ha sett på profilen hennes så ser jeg det gitt:P Da får du være gutten min da:P Jeg syns ikke det er så veldig komfortabelt å bli kalt noens "gutt". Men jeg kan jo alltids prøve. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ja etter å ha sett på profilen hennes så ser jeg det gitt:P Da får du være gutten min da:P Jeg syns ikke det er så veldig komfortabelt å bli kalt noens "gutt". Men jeg kan jo alltids prøve. Det blir komfortabelt etterhvert! Alle jenter vil i all hemmelighet bli kalt det, det er bare det at de ikke innser det før de har blitt vant til det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Grunnen til at du husker meg, er fordi jeg er en meget spesiell kar det gutten min;) Datasmurf, vet du hvem jeg er? :O Ja? Burde jeg ikke det? Vi har jo jabba sammen flere ganger tidlige hvor jeg har tatt din side når du har blitt flamet. Dessuten deler vi mange meninger. Ja etter å ha sett på profilen hennes så ser jeg det gitt:P Da får du være gutten min da:P Jeg syns ikke det er så veldig komfortabelt å bli kalt noens "gutt". Men jeg kan jo alltids prøve. Du er den heiteste gutten jeg vet av! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 haha, når du sier det så husker jeg jo det! Alltid likt deg, siden du er så sær og virker så ærlig! Og du kler kjole<3 dessuten har vi en RL bekjent:O Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 ble visst veldig populær jeg:P Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Godmorgen forumfolks! Å stå opp pigg og alert klokken halv 7 av seg selv, er ikke ille Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 er ikke så ille når man bare kommer seg ut av senga. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Scool or not? Eg var heime i går, forkjøla. I dag hostar eg meir og er sårare i halsen, men renner ikkje frå nasa lenger. Hadde sikkert klart å vere på skule... Læraren vår sa i åttande at om me var so sjuke at me ikkje hadde lært noko av å vere på skule, skulle me drite i det. Eg trur eg berre kjem til å hoste vekk skuledagen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 er ikke så ille når man bare kommer seg ut av senga. Så sant. Så lenge man er uthvilt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvis du er syk, så holder man seg hjemme. For hvis du drar på jobb, kan du i verste fall smitte andre, og dermed ødelegge deres dager også. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Godmorgen forumfolks! Å stå opp pigg og alert klokken halv 7 av seg selv, er ikke ille <insert masse "hater" kommentarer her> *mumle* *drikke kaffe* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ingenting er som å starte dagen med en Chuck Norris film Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jævla legekontor som ikke åpner før 9. :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Yeah ... Sitter i telefonkø. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Goood mooorning Viiieeetnaaaaam! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Banner Haageen for å være i feil land. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Banner Slimey for å ikke bli med. Hvordan ser morgenen deres ut så langt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg