Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt for stor etter min smak. Vil gjerne ha en hund som veier mindre enn meg.

Bikkja jeg hadde var 60 kilo på sitt meste, med pels og muskler. Og når hun bjeffa... Ja, da stilte man seg i giv akt. :new_woot:

Hjelp. Hun hadde fått meg i bakken på et blunk. Hva slags rase var det? Hvordan var gemyttet på den?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke engang hvorfor folk vil ha edderkopper som kjæledyr. Av alle ting. Ja, greit nok, de er kule å se på. Men kan man kose med en edderkopp? Kan en edderkopp være humøret ditt og komme krypende opp i fanget? Kan man gå tur med en edderkopp? Svaret er selvsagt nei. Og da skjønner jeg ikke vitsen. :p

Joda. Min tremenning hadde en edderkopp som han gikk tur med på skulderen. var bare å feste i en edderkoppsele. Skremte riktignok folk han møtte på, men var hyggelig. ;)

Og tenk å møte på en jente som sier edderkopper er kule. :thumbup: Alle andre sier jo at de er skummle. Stå på Therawyn. ;)

Vel, jeg liker ikke sånne edderkopper man finner rundt om i huset når man minst venter det. Men taranteller i bur har jeg absolutt ikke noe imot. :p Vent litt... sa jeg "liker ikke"? Hater er vel et bedre ordvalg for slike husedderkopper.

Lenke til kommentar

Det er nettopp det jeg har falt sånn for: at de er så enorme. :love:

Bikkja jeg linka til er vel like stor vil jeg tro. :p

Hjelp. Hun hadde fått meg i bakken på et blunk. Hva slags rase var det? Hvordan var gemyttet på den?

Stod i SPoileren ;)

Leonberger, en særdeles god familiehund som er svært toldmodig med barn (og deres evne til å gjøre alt man ikke bør gjøre med hunder), samt være svært beskyttende ovenfor "flokken" sin (dvs familien).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg blir helt valpesyk nå, faen ta dere. Leonberger, berner sennen, st.bernard, new fouland. Jeg vil ha en god bamse jeg kan klemme på :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...