Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fin! Selv har jeg lyst på en grand danois. Alt for lite pels lille pike! Hva skal man kose med på vinterskvelden når det er kaldt og surt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Ida: Det er nettopp det jeg har falt sånn for: at de er så enorme. Slimda: Joa, du sier noe... Men jeg er jo så allergisk. Endret 30. august 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Litt for stor etter min smak. Vil gjerne ha en hund som veier mindre enn meg. Bikkja jeg hadde var 60 kilo på sitt meste, med pels og muskler. Og når hun bjeffa... Ja, da stilte man seg i giv akt. Hjelp. Hun hadde fått meg i bakken på et blunk. Hva slags rase var det? Hvordan var gemyttet på den? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg skjønner ikke engang hvorfor folk vil ha edderkopper som kjæledyr. Av alle ting. Ja, greit nok, de er kule å se på. Men kan man kose med en edderkopp? Kan en edderkopp være humøret ditt og komme krypende opp i fanget? Kan man gå tur med en edderkopp? Svaret er selvsagt nei. Og da skjønner jeg ikke vitsen. Joda. Min tremenning hadde en edderkopp som han gikk tur med på skulderen. var bare å feste i en edderkoppsele. Skremte riktignok folk han møtte på, men var hyggelig. Og tenk å møte på en jente som sier edderkopper er kule. Alle andre sier jo at de er skummle. Stå på Therawyn. Vel, jeg liker ikke sånne edderkopper man finner rundt om i huset når man minst venter det. Men taranteller i bur har jeg absolutt ikke noe imot. Vent litt... sa jeg "liker ikke"? Hater er vel et bedre ordvalg for slike husedderkopper. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er nettopp det jeg har falt sånn for: at de er så enorme. Bikkja jeg linka til er vel like stor vil jeg tro. Hjelp. Hun hadde fått meg i bakken på et blunk. Hva slags rase var det? Hvordan var gemyttet på den? Stod i SPoileren Leonberger, en særdeles god familiehund som er svært toldmodig med barn (og deres evne til å gjøre alt man ikke bør gjøre med hunder), samt være svært beskyttende ovenfor "flokken" sin (dvs familien). Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Dem har jeg ikke sans for selv heller, men en stor en som kjeledyr derimot er drømmen min nå og har vært det i et par år. Har tideligere hatt dvergkanin og hamster. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 når vi først snakker om dyr: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lille valpen min liker å bade. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 jeg vil ha en hjemmebjørn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hjemmebjørn makes a comeback! Endret 30. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hadde foretrukket en hjemmeulv framfor en hjemmebjørn. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg blir helt valpesyk nå, faen ta dere. Leonberger, berner sennen, st.bernard, new fouland. Jeg vil ha en god bamse jeg kan klemme på Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Bedre å være valpesyk enn værpesyk Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Endret 30. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg vil ha en strihåret dachs ... Men de er vel ikke særlig allergivennlige. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Eg har 4 golden retrievers, og er storfornøgd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ja ja, jeg kan i det minste dra tilbake til Gendival når jeg vil og se Kazairl flyte på luftstrømmene og stupe ned og ta en geit nå og da. Kan vel ikke klage ... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har fremdeles ikke fått svar og jeg vil ha en edderkopp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 http://www.thewildernessdowntown.com/ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har oppdatert liste om favorittbrukere. Hva gjør dere da på de sene timer? Selv skal jeg snart kokkelere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg