Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Er bare det at jeg heller vil ha et dyr som kan vise hengivenhet og som man kan aktivisere og kose med enn et dyr som bare er der for å imponere andre og som må oppbevares i en glasstank. Men det er nå bare min mening. :)

Var ikke det jeg spurte om men skjønner hva du mener.

Jeg har forresten lyst på en sånn:

want_a_pice_of_me__by_Blepharopsis.jpg

:love:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke engang hvorfor folk vil ha edderkopper som kjæledyr. Av alle ting. Ja, greit nok, de er kule å se på. Men kan man kose med en edderkopp? Kan en edderkopp være humøret ditt og komme krypende opp i fanget? Kan man gå tur med en edderkopp? Svaret er selvsagt nei. Og da skjønner jeg ikke vitsen. :p

Joda. Min tremenning hadde en edderkopp som han gikk tur med på skulderen. var bare å feste i en edderkoppsele. Skremte riktignok folk han møtte på, men var hyggelig. ;)

Og tenk å møte på en jente som sier edderkopper er kule. :thumbup: Alle andre sier jo at de er skummle. Stå på Therawyn. ;)

Lenke til kommentar

Frå kommentarfeltet til

Look at your comment, now back to mine. Now back at your comment now back to mine. Sadly it isn't mine, but if you stopped trolling and started posting legit comments it could look like mine. Look down, back up, where are you? Youre scrolling through comments, writing the comment your comment could look like. What did you post?Back at mine, it's a reply saying something you want to hear. Look again the reply is now diamonds.Anything is possible when you think.before you post. Im on a video

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...