Mchansern Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Edderkopper er ikke et kjæledyr. Nei, det er mat for faen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Da stikker man og lager seg litt mat, håper jeg får noe spiselig ut av løk, poteter og kjøttdeig. Samt ser noen episoder Firefly. Natta. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 kok poteter, så del opp med kniv og steik de i panna. deretter tar du de ut og så steiker kjøttdeig og putter løk oppi med kjøttet. kan gjerne strø litt ost på toppen når det er ca ferdig stekt så det smeltes litt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3tI4CbCniBI hahahaha, jeg dør på meg. De Old Spice folka er gærne! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Gleder meg til å ligge i en seng i natt Åtte netter med sovepose funker som oftest ikke i lengden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sovepose? Du har vært? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Veide 186 kilo - nå raser han ned i vekt Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Han får sikkert draget på damene med den nye kroppen sin Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sånt som skjer når man overdriver med slanking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er bare det at jeg heller vil ha et dyr som kan vise hengivenhet og som man kan aktivisere og kose med enn et dyr som bare er der for å imponere andre og som må oppbevares i en glasstank. Men det er nå bare min mening. Var ikke det jeg spurte om men skjønner hva du mener. Jeg har forresten lyst på en sånn: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Selv foretrekker jeg en slik en: og før noen bryter inn; Ja, jeg snakker selvfølgelig om hunden på høyre-siden av bildet. Leonberger, forresten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fin! Selv har jeg lyst på en grand danois. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Litt for stor etter min smak. Vil gjerne ha en hund som veier mindre enn meg. Haha, "hjemmebjørn". Endret 30. august 2010 av Zerda Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg skjønner ikke engang hvorfor folk vil ha edderkopper som kjæledyr. Av alle ting. Ja, greit nok, de er kule å se på. Men kan man kose med en edderkopp? Kan en edderkopp være humøret ditt og komme krypende opp i fanget? Kan man gå tur med en edderkopp? Svaret er selvsagt nei. Og da skjønner jeg ikke vitsen. Joda. Min tremenning hadde en edderkopp som han gikk tur med på skulderen. var bare å feste i en edderkoppsele. Skremte riktignok folk han møtte på, men var hyggelig. Og tenk å møte på en jente som sier edderkopper er kule. Alle andre sier jo at de er skummle. Stå på Therawyn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Litt for stor etter min smak. Vil gjerne ha en hund som veier mindre enn meg. Bikkja jeg hadde var 60 kilo på sitt meste, med pels og muskler. Og når hun bjeffa... Ja, da stilte man seg i giv akt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Frå kommentarfeltet til Look at your comment, now back to mine. Now back at your comment now back to mine. Sadly it isn't mine, but if you stopped trolling and started posting legit comments it could look like mine. Look down, back up, where are you? Youre scrolling through comments, writing the comment your comment could look like. What did you post?Back at mine, it's a reply saying something you want to hear. Look again the reply is now diamonds.Anything is possible when you think.before you post. Im on a video Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er umulig å ikke like Old Spice reklamen. Og salget til Old Spice har jo gått til himmels! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fin! Selv har jeg lyst på en grand danois. Har tenkt på det selv mange ganger, men blir for stort for der jeg bor nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg