Firkantbar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 YES, we got quotepage! Combokiller! Noe galt med quote's så lenge det holder seg innenfor rimelighetens grenser? Nei, egentlig ikke, og det var ikke ment som kritikk. Men det kom opp så mange flotte farger når jeg scrolla! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 "Mediacenter"-PC er så genialt Helt stillegående, kjører full HD og har bluray. Trådløs tastatur og mus. Kjempegreier! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Planlegger kjøp av edderkopp som kjeledyr. har lest om den største i verden som kjeledyr i Guinness rekordbok og det er en såkalt Goliatedderkopp eller fugleedderkopp som det tydeligvis også kalles, Theraphosa blondi, men litt usikker på om jeg burde gi meg i kast med den største med en gang eller om det i det hele tatt går ann å få tak i den herfra. På dyrebutikken her har de forskjellige arter, men det er forskjellige de kan få tak i fra hver gang de gir meg en liste så vanskelig å planlegge samt bestemme seg for noe... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg er like fattig, men pappa har heldigvis kjøpt vin til meg. Juks! Mamma svarte bare at jeg måtte slutte å drikke opp penga mine når jeg spurte om jeg kunne låne 1000kr. Ingen andre du kan spørre da? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 "Mediacenter"-PC er så genialt Helt stillegående, kjører full HD og har bluray. Trådløs tastatur og mus. Kjempegreier! Er ikke mediacenter akuratt et beist av et kabinett fult med disker og morrosaker egentlig en relativt heavy gamer som ikke er i bruk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nå lukter det pizza og en episode the deep her Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er litt viktig at maskinen ikke bråker når det spilles av filmer også egentlig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ser ikke helt problemet ser film med så mye lyd at det overdøver maskinen så. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kanskje litt pinlig at i et stille øyeblikk i filmen overdøves av et "SSUUUUUUUUSSSSSSSSSSS" fra PC-en? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Neida, ser ikke filmer med stille øyeblikk bare *boom og KABLAM!* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg elsker denne kaféen. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Jeg liker kake. Jeg og. Hvem liker ikke kake? Men jeg liker ikke bløtkake. Sjokoladekake, sitronkake og en sjelden gang marsipankake er godt. Endret 30. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kake på en kafé? Nå må dere faen meg gi dere! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 jeg liker svært skjelden kaker. Finnes noen få, men de er til gjengjeld gode. Dog har jeg aldri vært et dessertmenneske. ----------------------------------------------------------- Drømmetråden vår er i gang Therawyn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Huff Glimti, nå drepte du kafeen. Skal se om jeg får liv igjen i den med dette: Omgomg, så fuckings GENIALT! :!: : *finne nedlastingsverktøy for Chrome/Firefox* Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hadde gjort mye for å få drikke meg full i slik stemning engang: http://www.youtube.com/watch?v=MOXFjgT3-Q8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg