Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg vil drikke, men har 600kr å leve for frem til jeg får lønning ( 12) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg er like fattig, men pappa har heldigvis kjøpt vin til meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lumpness, hvem er det egentlig bilde av i avataren din? Trodde først det var Elefantmannen, emn ligner ikke helt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hadde 1 krone for lite til å ta bussen, så jeg måtte gå laaaangt i pissregnet Det hele er blandet med en sursøt saus bestående av en irriterende masete hovedlærer, og en irriterende nok til å slå ned gym lærer. Jippi. Tror det er her FML passer inn. Edit: Nevnte jeg at jeg heller ikke har fått sove i natt, og har hatt spysyke. Da sier jeg takk for meg, NEED SLEEP !! Sorry, måtte bare få ut agressjonen jeg hadde igjen Endret 30. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg har nettopp startet ferien min jeg Diggedigg Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 To uker jobbing igjen, så to uker ferie før militæret... Helt greit, kan du si! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Indeed.. Og der fikk jeg byttet ut 32" skjermen jeg hadde mot 2x19" på jobb alt ble plutselig smått Øy øy øy øy! Du oppgraderer selvsagt til 2x 32"! Amatør-IT Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lumpness, hvem er det egentlig bilde av i avataren din? Trodde først det var Elefantmannen, emn ligner ikke helt. Avataren er den gale dama med svulster i trynet fra Eraserhead Scenen jeg hentet avataren fra: http://www.youtube.com/watch?v=mciokH5GbzM En Annen scene med samma dama: http://www.youtube.com/watch?v=Qrl3n2ZtK2E&feature=related Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 To uker jobbing igjen, så to uker ferie før militæret... Helt greit, kan du si! Vær så snill, ta meg med! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg er like fattig, men pappa har heldigvis kjøpt vin til meg. Juks! Mamma svarte bare at jeg måtte slutte å drikke opp penga mine når jeg spurte om jeg kunne låne 1000kr. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jobbing til 4 idag... Klarte ikke stå opp og komme meg til jobb før klokken 8 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du vil til militæret? Jeg er like fattig, men pappa har heldigvis kjøpt vin til meg. Juks! Mamma svarte bare at jeg måtte slutte å drikke opp penga mine når jeg spurte om jeg kunne låne 1000kr. Har ikke hun et poeng da? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Indeed.. Og der fikk jeg byttet ut 32" skjermen jeg hadde mot 2x19" på jobb alt ble plutselig smått Øy øy øy øy! Du oppgraderer selvsagt til 2x 32"! Amatør-IT Det var en tv som var hd rdy så oppløsningen var mongo retard mye bedre med 2 minder skjermer da. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 To uker jobbing igjen, så to uker ferie før militæret... Helt greit, kan du si! Vær så snill, ta meg med! Vil du værra med, så heng på! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg er like fattig, men pappa har heldigvis kjøpt vin til meg. Juks! Mamma svarte bare at jeg måtte slutte å drikke opp penga mine når jeg spurte om jeg kunne låne 1000kr. Har ikke hun et poeng da? Pfft... Har ikke drukket siten Torsdag. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 YES, we got quotepage! Combokiller! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Da er macen tilbake fra service! Siden de ikke klarte jobben skikkelig forrige gang (feste FN tasten) har de faktisk byttet HELE overdelen! Passer med perfekt, siden jeg har klart å skaffe en liten stygg ripe på det forrige, så nå er den "borte" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 YES, we got quotepage! Combokiller! Noe galt med quote's så lenge det holder seg innenfor rimelighetens grenser? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det var en tv som var hd rdy så oppløsningen var mongo retard mye bedre med 2 minder skjermer da. Kobla PCen til TVen hjemme. 1920x oppløsning på en 46". Ganske deilig. Kanskje ikke akkurat jobbforhold, men skjit au. Pfft... Har ikke drukket siten Torsdag. Hele fire dager. Da er macen tilbake fra service! Siden de ikke klarte jobben skikkelig forrige gang (feste FN tasten) har de faktisk byttet HELE overdelen! Passer med perfekt, siden jeg har klart å skaffe en liten stygg ripe på det forrige, så nå er den "borte" Mac? Overpriset tull. 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det var en tv som var hd rdy så oppløsningen var mongo retard mye bedre med 2 minder skjermer da. Kobla PCen til TVen hjemme. 1920x oppløsning på en 46". Ganske deilig. Kanskje ikke akkurat jobbforhold, men skjit au. Pfft... Har ikke drukket siten Torsdag. Hele fire dager. Er ganske lenge til å være meg. Har en tv hjemme som står opp imot en pc som jeg har masse film osv på veldig koselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg